Förvaltningschef
Kultur, Fritidsförvaltning Invandrar Och Konsume / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ludvika,
Smedjebacken,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kultur, Fritidsförvaltning Invandrar Och Konsume i Ludvika Som förvaltningschef erbjuds du utmaningen att ansvara för kommunens kultur och fritidsliv samt integrationsenheten.
Förvaltningens verksamhetsområden är bibliotek, kulturmiljövård, Folkets Hus, integration, fritid för ungdom och funktionshindrade (LSS), sporthall, inomhusbad, utomhusarenor, bidrag till föreningar och studieförbund, konst och kultur.
Kultur- och fritidsförvaltningen har 70 medarbetare med tre enhetschefer och verksamhetsledare, en rambudget om 51 mkr och omsätter 83 mkr.
Du har en relevant akademisk examen, erfarenhet som chef med personalansvar och grundläggande ekonomiska kunskaper. Du har insikt i föreningsliv och studieförbund. Kunskap och erfarenhet inom offentlig organisation. Tillgång till egen bil.
Publiceringsdatum2009-12-19KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-01-08
Ange följande referens när du ansöker: Förvaltningschef
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personal@ludvika.seKontaktLars Hellsing, Kommunchef, 0240861 10 (Arbetstelefon),
lars.hellsing@ludvika.seIngvar Henriksson, Nämndordförande, 070324 30 95 (Arbetstelefon),
ingvar.henriksson@pc.nuFacklig kontaktMaria Moren, SKTF, 024086353 (Arbetstelefon),
maria.moren@ludvika.se.seAnnika Hansson, DIK, 024086104 (Arbetstelefon),
annika.hansson@ludvika.seSiw Hjalmar, Kommunal, 024086206 (Arbetstelefon),
sektion20.dalarna@kommunal.seFöretagKULTUR, FRITIDSFÖRVALTNING INVANDRAR OCH KONSUME
AdressKULTUR, FRITIDSFÖRVALTNING INVANDRAR OCH KONSUME
77182 LUDVIKA
KontorsadressCarlavägen 24
LUDVIKA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0240-86000
Jobbnummer 556294
Observera att sista ansökningsdag har passerat.