Förvaltningsassistent Uthyrning Haninge
D.Carnegie / Administratörsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos D.Carnegie i Haninge,
Tranås,
Norrköping,
Katrineholm,
Arboga eller i
hela Sverige D. Carnegie & Co (publ) är ett bostadsfastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter och projekt. Fokus ligger på Stockholmsregionen. Fastighetsbeståndet består av ca 17 000 lägenheter och cirka 1,2 miljoner kvadratmeter uthyrbar yta, varav 90 000 kvm kommersiell yta. Företaget förvaltar i egen förvaltning och har en beprövad modell - Bosystem - för successiv och effektiv renovering av fastigheterna, som gör det möjligt att renovera enskilda lägenheter när dessa blir lediga. Bolagets aktie handlas på Nasdaq Stockholm.
D. Carnegie & Co har ca 180 anställda och vi finns på 12 orter i Mälardalsområdet. Läs mer om oss på
www.dcarnegie.se .
Vi söker en kundorienterad och engagerad förvaltningsassistent till vårt kontor i Haninge
Vi erbjuder dig som vill jobba som förvaltningsassistent ett ansvarsfullt och stimulerande arbete. Du får möjlighet och jobba inom en utvecklingsorienterad organisation!
I denna roll är ditt övergripande ansvarsområde uthyrning av våra lägenheter och lokaler. Du arbetar som en självständig och flexibel resurs i förvaltningsteamet och bistår kontorschefen i det dagliga arbetet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i attrahera hyresgäster till våra bostäder och att ansvara för nya och befintliga hyresgäster. Du skriver kontrakt och genomför kreditbedömningar. Till uppgifterna hör också att introducera nya hyresgäster i sitt boende. En stor del av arbetet består i kommunikation och kontakt med kunder och hyresgäster. Du genomför även lägenhetsbesiktningar. Andra arbetsuppgifter är att hantera felanmälningar och nycklar. Utöver detta är du administrativ och ekonomisk support, och du ansvarar för beställningar hos entreprenörer och leverantörer.
Arbetet innebär att lyssna på och skapa mervärden för våra kunder och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.
Lämplig utbildningsbakgrund är YH-utbildning till fastighetsförvaltare.
Tidigare erfarenhet från fastighetsförvaltning är en stor fördel. Alternativt är erfarenhet från service- eller säljyrke högt värderat. Utöver detta har du goda datakunskaper, och du behöver behärska svenska väl i både tal och skrift. Det är ett stort plus om du behärskar ytterligare språk. Du ska ha körkort.
Som person är du utpräglat serviceinriktad och har mycket driv - du gillar att ta egna initiativ och att ha många bollar i luften samtidigt. Lyhördhet och empati är viktiga egenskaper då vi arbetar med och i människors hem och bostad. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och är van att arbeta såväl i grupp som ensam. Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, engagerad och affärsmässig!
Tjänsten ska tillsättas senast 1 januari. Din ansökan önskar vi senast den 22 oktober.
Vill du veta mer? Kontakta Marie Persson, HR-chef på 08-522 966 03 eller vår regionchef Conny Alkelöw, 073-961 35 61.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-10-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagD.Carnegie
AdressD.Carnegie
Södra Jordbrovägen 171
13645 Jordbro
KontorsadressSödra Jordbrovägen 171
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3109870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.