Förvaltningsassistent till Willhem

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar, Köping eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundservice och/eller administration? Tycker du om att ha kundkontakt? Är du social och serviceminded? Då kan tjänsten som förvaltningsassistent hos Willhem i Eskilstuna vara något för dig.

Publiceringsdatum
2023-05-10

Om tjänsten
Som Förvaltningsassistent kommer du att ta emot kundärenden samt hantera kontrakt. Du kommer sköta uthyrningsprocessen av bostäder, lokaler och p-platser, säkerställa "nöjd-kund "från första till sista kontakten samt ta emot och hantera kundärenden via mail och telefon. Som förvaltningsassistenten rapporterar du till fastighetsförvaltare eller i förekommande fall till fastighetschefen.

I din roll som Förvaltningsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hyra ut bostäder, lokaler och p-platser
• Hyresgästkommunikation
• Säkerställa "nöjd-kund "från första till sista kontakten
• Nyckelhantering
• Löpande förvaltningsfrågor

Rollen ska tillsättas omgående och löper till 31 december, med chans till förlängning.

Om dig
Vi ser gärna att du är en initiativtagande person som har lätt för att arbeta självständigt, får saker och ting gjorda och slutför det du påbörjat. Samtidigt har du en god samarbetsförmåga och en hög servicenivå. Du är orädd och agerar snabbt när det behövs. Vidare är du en ödmjuk person som klarar snabba kast och att hantera flera olika uppgifter parallellt. Det är viktigt att du är flexibel, prestigelös och vidsynt. Samt att du är diplomatisk, pigg och bidrar till en trevlig stämning. Meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundservice, administration och/eller försäljning
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Serviceminded och noggrann.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: malin.fredriksson@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41945".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Talent Agent
Malin Fredriksson

Jobbnummer
7760937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: