Förvaltningsassistent till Stenvalvet - OnePartnerGroup Kalmar AB - Administratörsjobb i Kalmar
Förvaltningsassistent till Stenvalvet
OnePartnerGroup Kalmar AB / Administratörsjobb / Kalmar
2019-02-11

Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Kalmar AB i Kalmar

Vill du vara spindeln i nätet på ett bolag med en hög laganda och familjär känsla? Är du en ansvarstagande person som brinner för service och trivs med en stor bredd på arbetsuppgifter? Då har vi tjänsten för dig!

Stenvalvet är ett av de ledande bolagen i Sverige inom ägande, förvaltning och utveckling av samhällsfastigheter. Bolaget bildades 2010 och äger och förvaltar idag cirka 650 000 kvm lokaler i 40 kommuner i Sverige. I våra fastigheter bedrivs samhällsservice inom områden som exempelvis äldreboende, rättsväsende, vård, skola och myndighetsutövning. Det är företrädesvis staten, kommuner och regioner som är hyresgäster och utförare av samhällsservicen.

Fastighetsbeståndet är fördelat på tre olika regioner; Nord, Mitt och Syd. Vi arbetar för att skapa goda och långsiktiga relationer till våra hyresgäster och verksamheter. Vi finns på plats lokalt, månar om korta beslutsvägar och hög tillgänglighet samt om att ge våra hyresgäster snabb återkoppling. Vårt arbete och relationer till såväl hyresgäster, utförare som ägare präglas av kompetens, omsorgsfullhet, långsiktighet och lyhördhet.

Vi söker nu en förvaltningsassistent till Stenvalvets region mitt med utgångspunkt på kontoret i Kalmar. Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet där du har anställningstrygghet i form av kollektivavtal samt regelbunden kontakt med din konsultchef.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som förvaltningsassistent stöttar du upp regionens fastighetsförvaltare och regionchefen i deras uppgifter samt har ett övergripande ansvar för administrationen på kontoret. Du samverka även med de tre andra förvaltningsassistenterna på bolaget och med olika stödfunktioner på huvudkontoret i Stockholm. Du arbetar proaktivt och ansvarar för att deadlines följs. En stor del av rollen består av ekonomi där du konterar fakturor och kontrollerar att de ligger på rätt konto och projekt. Inför varje kvartalsbokslut förbereder du underlag samt gör avstämningar mot budget. I ekonomiarbetet är det även viktigt att ha koll på de olika momssatserna för de olika fastigheterna.

Utöver ekonomiska arbetsuppgifter ingår det andra administrativa uppgifter som att göra avtalsförslag samt organisera projekten i affärssystemet. Du kommer även att föra protokoll under regionmötena för att få en inblick i kollegornas arbete. En del av arbetet innebär även att serva hyresgästerna och lösa deras problem, hyra ut mindre lokaler, förråd och parkeringsplatser, samt skicka ut informationsbrev till hyresgästerna. Som administrativt ansvarig på regionen ansvarar du även för att lägga ut information från regionen på intranätet samt deltar aktivt på de möten som kommunikationsavdelningen har med förvaltningsassistenterna.


Din profil
Vi ser att du är en energifylld och glad person som gillar att ha många bollar i luften samtidigt och som kan arbeta proaktivt. Du är noggrann, strukturerad och gillar att ha ordning och reda omkring dig. Du är en ansvarstagande lagspelare som trivs med att arbeta i team samtidigt som du är självgående och lätt kan ta egna initiativ. Du har tidigare erfarenhet av ekonomi, administration och service samt trivs med att lösa uppkomna problem. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har en grundläggande utbildning inom ekonomi, goda kunskaper i Officepaketet samt vana att arbeta i affärssystem. Ett fördel men inget krav för tjänsten är att du innehar B-körkort.

Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen.
Omfattning: Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat på 100% där det kan finnas möjlighet till 50% till en början. Vikariatet förväntas pågå minst 1 år.

Tjänstgöringsort: Kalmar

Arbetstider: Mån-tors 8-17 och fre 8-16.

Sista ansökningsdatum är den 3 mars men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sanna Olsson på 0480- 43 20 57 eller sanna.olsson@onepartnergroup.se.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 46 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-02-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-03
Ange följande referens när du ansöker: 9078
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanna Olsson sanna.olsson@onepartnergroup.se

Företag
OnePartnerGroup Kalmar AB

Adress
OnePartnerGroup Kalmar AB
Södra Långgatan 2
39232 Kalmar

Kontorsadress
Södra Långgatan 2

Jobbnummer
4607187


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup Kalmar AB: