Förvaltningsassistent till Linköping

Willhem AB / Kontorsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB i Linköping, Skövde, Jönköping, Västerås, Karlstad eller i hela Sverige

Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av en förvaltare och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.

• Uthyrning av lägenheter, P-platser samt garage
• Visning av lägenheter
• Avflyttningsbesiktning samt beställning av lägenhetsunderhåll
• Hantera störnings och inkassoärenden
• Upprätthålla kundtjänst genom omhändertagande av besök på vårt lokalkontor
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
• Nyckelhantering
• Övrig kontorsadministration

Brinner du för service och kontakten med kunder? Vill du arbeta på ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur? Vi söker nu en ny förvaltningsassistent till vårt härliga team i Linköping.

Publiceringsdatum
2018-11-01

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och alltid kan hålla en hög servicegrad. Du är social och brinner för kontakten med människor. Du kommer att vara en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.

På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende.

Vi är ett ungt företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Rydin marie.rydin@willhem.se

Företag
WILLHEM AB

Adress
WILLHEM AB
BOX 53137
40015 GÖTEBORG

Kontorsadress
F107 FE 508

Jobbnummer
4435701

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB: