Förvaltningsassistent till HSB Norra Bohuslän
Experis Sverige / Kontorsjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Uddevalla,
Färgelanda,
Trollhättan,
Lilla Edet,
Lysekil eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
HSB Norra Bohuslän är en medlemsägd, kooperativ bostadsrättsorganisation vars styrka ligger i att kombinera lokal närvaro med federativ samverkan. Våra 3 000 medlemmar utgör navet i vår verksam¬het. Vi är främst inriktade på bostäder, som vi både bygger och förvaltar inom fem kommuner i Norra Bohuslän. Vi är 29 an¬ställda och förvaltar idag ca 2 400 lägenheter med bostadsrätt och drygt 400 lägenheter med hyresrätt.
HSB Norra Bohuslän utvecklar och utökar sin verksamhet och behöver nu rekrytera en Förvaltningsassistent med placering i Uddevalla. Rekryteringen sker i samarbete med Experis, ManpowerGroup.
Publiceringsdatum2012-06-01Dina arbetsuppgifterDu kommer självständigt tillsammans med förvaltaren arbeta med förekommande förvaltningsärenden,t ex hyresgästkontakter och underhållsplanering. Du har även kontakt med myndigheter och bostadsrättsföreningar. I rollen som förvaltningsassistent ser vi gärna att du också är styrelseledamot i bostadsrättsföreningarna.
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasiekompetens och gärna med någon relevant påbyggnadsutbildning. Du har med fördel erfarenhet och förståelse för bygg- och/eller fastighetsbranschen. Har du dessutom erfarenhet och/eller förståelse inom underhållplaner, upphandlingar och ritningsläsning ser vi det som meriterande. Du är en person med stor social kompetens som är bra på att skapa förtroende. För att lyckas i rollen behöver du ha lite skinn på näsan, vara kreativ och van att hitta lösningar på problem. Vidare är du en god administratör, van användare av officepaketet, samt har goda kunskaper i svenska språket både i tal och i skrift.
Kontaktperson för detta jobbDu är välkommen att söka tjänsten genom att registrera dina uppgifter och ditt CV på experis.se. Sök därefter via ansökningslänken nedanför. Sök snarast möjligt då urval sker löpande, dock senast den 15/6. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Petra Sandström Johansson på tel 0520-485836 eller Helena Bruman på tel 031-617252.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Sandström-Johansson, 0520-485836
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1260951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.