Förvaltningsassistent till fastighetsbranschen!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 13 november 2012
Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Flexibel Förvaltningsassistent till kund inom fastighetsbranschen!
Trivs du med att arbeta administrativt, vara i mitten av verksamheten och söker en utmaning i ett företag som växer? Adecco har uppdraget för dig hos vår kund inom fastighetsbranschen i centrala Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Söker du en bred administrativ roll där du får mycket eget ansvar i en prestigelös och öppen miljö? Då kommer det här uppdraget passa dig!
Som förvaltningsassistent arbetar du när förvaltare och har mycket kontakt med dem i olika frågor. Du ansvarar för allt det administrativa, vilket innebär dokumentation, arkivering och kontrollering av avtal och se till att all information finns med samt stämmer. Vidare arbetar du mycket i olika system och ansvarar för att rätt information ligger inne samt att den hålls uppdaterad.
Förutom detta kommer du även att få möjligheten att arbeta med andra uppgifter och du kommer ha en varierad vardag på en arbetsplats där ni hjälper varandra!
Vem trivs här?
Om du har en bred erfarenhet av att arbeta administrativt och är van att arbeta med varierande uppgifter kommer du att snabbt komma in i rollen! Dina goda kunskaper i Officepaketet och din systemvana kommer väl till pass här.
Trivs du med att utföra ett noggrant arbete, är positiv samt flexibel och tycker om att ta tag i olika uppgifter? Då har du kommit rätt! I den här rollen får du chansen att visa din goda förmåga att ha koll på situationen, arbeta effektivt och alltid upprätthålla en god servicenivå. Du har ett öga för både detaljer men även för helheten samt ett intresse för bra affärer.
För att trivas i organisationen ser du möjligheter istället för problem samt är öppen för nya sätt att arbeta eller idéer!
Vad erbjuder vi?
Som Förvaltningsasstent hos vår kund får du möjligheten att arbeta i fina lokaler på Östermalm. Du arbetar nära kollegor och chefer i en miljö där samarbete står i fokus! Företaget växer vilket gör att det kan finnas ytterligare möjligheter i framtiden.
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i november. Detta är ett föräldravikariat som väntas pågå till januari 2014. Eventuell möjlighet till förlängning finns. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-11-09Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
enligt överenskommelse
Tillträdeenligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-14
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sofia.wigzell@adecco.seKontaktSofia Wigzell 08-598 982 37,
sofia.wigzell@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100500
Jobbnummer 1387578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.