Förvaltningsassistent till Catena AB

PSPartner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

0 0 1 127 674 Ps Partner 5 1 800 14.0 Normal 0 21 false false false SV JA X-NONE
Catena är det ledande fastighetsbolaget inom logistik i Sverige. Fastighetsportföljens värde uppgår till 5.8 Mdkr och total logistikyta till 800 tkvm. Catena har en tydlig verksamhetsidé; Att länka Skandinaviens godsflöden genom att utveckla och erbjuda logistikföretag, handelsföretag och tillverkande företag kostnads- och miljöeffektiva logistikanläggningar som kan försörja Skandinaviska storstadsregioner. Catena är stolt över att vara miljöcertifierad enligt ISO 14001, att arbeta med geo-och solenergi samt kunna erbjuda gröna hyresavtal till våra hyresgäster. Organisationen består i dag av 21 engagerade och ansvarstagande medarbetare och Catena arbetar ständigt med att skapa en arbetsmiljö där medarbetarna känner att de utvecklas i sitt arbete och att Catena fortsätter att utvecklas som bolag. Regionkontoret i Göteborg har 2 medarbetare och ansvarar även för fastigheterna i Borås, Kungsbacka, Jönköping och Nässjö. www.catenafastigheter.se
0 0 1 25 136 Ps Partner 1 1 160 14.0 Normal 0 21 false false false SV JA X-NONE

Publiceringsdatum
2015-05-28

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att ansvara för kontor och administration på Catenas regionkontor i Sisjön, Göteborg. Du arbetar tillsammans med regionchef och förvaltare. Arbetet innebär att skriva hyreskontrakt, administrera marknadsföringen av lokaler, assistera förvaltare och regionchef med övrig administration och fastighetsförvaltning. Viss del av arbetet innebär visningar av lokaler. Tjänsten är ny i Göteborg, vilket innebär att under den första tiden sker upplärning på huvudkontoret i Helsingborg.
Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Administration (både på regionkontor och till huvudkontor.)
• Upprättande och registrering av hyresavtal.
• Ansvara för växel och posthantering.
• Ansvara för kontorsmaterial och kontorsmaskiner.
• Kundsupport och information till hyresgäster.
• Uppdatera lediga lokaler på hemsidan och externa sidor.

Erfarenhets- och kompetenskrav

• Erfarenhet av administration och support.
• Goda kunskaper i tal skrift i både svenska och engelska.
• Erfarenhet av liknande position som "spindeln i nätet".
• God datavana och erfarenhet av sociala medier.
• Körkort.

Meriterande;

• Hyreslagen/juridik.
• Tidigare fastighetserfarenhet/arbete på fastighetsbolag.

Personliga kompetenser avgörande för rollen

• Självgående.
• Drivande.
• Ansvarstagande.
• Strukturerad, noggrann.
• Kommunikativ.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, gå in på www.pspartner.se och registrera din CV med ett personligt brev. Vi arbetar med ett löpande urval, så sänd in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson på +46 761717645.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA HAMNGATAN 25

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2314995

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: