Förvaltningsassistent till Bonnier Fastigheter

Newsec Competence AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Newsec Competence AB i Stockholm, Solna, Sollentuna, Upplands Väsby, Uppsala eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-12-09

Om företaget
Bonnier Fastigheter bildades 1985, med fokus att förvalta och utveckla Bonnierkoncernens fastighetsinnehav. Idag äger och förvaltar företaget 13 fastigheter med en total yta av ca 270 000 kvm och ett värde om ca 7 miljarder kronor. Beståndet består av merparten kommersiella lokaler med en liten del bostäder.

I rollen som förvaltningsassistent är du lyhörd för våra kunder/hyresgästers behov och därför är det viktigt att du, likt resten av ditt team, är servicemedveten, kreativ och självgående. Du kommer att sitta i fina lokaler i centrala Stockholm med stans bästa utsikt. Som förvaltningsassistent arbetar du tätt tillsammans med övriga på förvaltningen och driften och agerar sambandcentral gällande kommunikation däremellan. Du administrerar bolagets fastigheter och har mycket kontakt med hyresgäster och stöttar förvaltarna i deras arbete.

Arbetsuppgifter
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår bl.a:

• Administration av Fastnet
• Arbeta med omsättnings- och driftavräkningar och ansvara för omsättningsredovisningsprogrammet mAnalyze
• Arbeta och kommunicera med befintliga hyresgäster
• Ansvara för uthyrning och uppsägning av parkeringsplatser
• Bistå vid upprättande av hyresavtal
• Upprätta samt uppdatera informationsmaterial kontinuerligt
• Hantera in- och utflyttningar
• Ta fram fakturaunderlag för el och media

Profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna som förvaltningsassistent. Du är van att arbeta i Office-programmen och skallkrav är kunskap av Fastnet (6.1) och B-körkort. Som person är du kommunikativ och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.

Vi har roligt på jobbet, därför tror vi att du som person har en stor portion humor och samtidigt är väldigt strukturerad, noggrann och ser till att få jobbet gjort. Du bidrar till teamet i en positiv anda, du är ansvarsfull, självgående och trivs i ett öppet klimat. Du har god förmåga att kommunicera på ett lyhört och ödmjukt sätt med kunder och kollegor. Det är en administrativ roll och vi tror därför att du är van att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, gillar ordning och reda och att ge service. Vidare är du initiativrik, flexibel, stresstålig och har lätt att lära.

Tjänsten är en heltidsanställning via ett interims uppdrag om ca 12 månader med start i februari.

Om Newsec Competence

Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 178
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Davis

Företag
Newsec Competence AB

Adress
Newsec Competence AB
Humlegårdsgatan 14
10249 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 14, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2568776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Newsec Competence AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Newsec Competence AB: