Förvaltningsassistent med ekonomi erfarenhet

Experis Finance Huvudkontor / Kontorsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Halmstad, Laholm, Falkenberg, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2016-06-09

Dina arbetsuppgifter
Hantering av kundens ekonomiadministration bland annat avseende leverantörsfakturor och kundfakturering. Delta i budget- och prognosarbete.Stödja regionen med ekonomiska analyser och uppföljningar. Avtalshantering och registerunderhåll i fastighetssystem samt övrigt förekommande arbetsuppgifter kopplade till regionens administrativa ansvar.
Utbildning inom ekonomi vid universitet eller högskola.
Alternativt utbildad gymnasieekonom med dokumenterad yrkeslivserfarenhet och kompletterande utbildningar inom ekonomiområdet som vi bedömer likvärdigt

Erfarenheter
Flerårig erfarenhet av ekonomiadministration
Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Erfarenhet av hyres- och avtalsadministration i fastighetsadministrativa system samt av ekonomisystemet Agresso är ett plus, men inget krav.

Vem är du?
Serviceinriktad och initiativtagande har god samarbetsförmåga.
Förmåga att ta ett stort eget ansvar i arbetet.
Stort intresse av förändrings- och förbättringsarbete. Du blir anställd hos Experis och uthyrd till kund. Uppdraget startar omgående och varar minst till årsskiftet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Experis är ett företag med starka värderingar, där människan, kunskap och innovation är i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Självklart får du också träningsbidrag av Experis.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.experis.se . Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Vid tekniska problem med din ansökan vänligen vänd dig till teknisk support.

Vid frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Jannica Tapper på 042 37 16 01.

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannica Tapper 042-371601

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2896523

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: