Förvaltningsassistent med ekonomi erfarenhet
Experis Finance Huvudkontor / Kontorsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2016-06-09Dina arbetsuppgifterHantering av kundens ekonomiadministration bland annat avseende leverantörsfakturor och kundfakturering. Delta i budget- och prognosarbete.Stödja regionen med ekonomiska analyser och uppföljningar. Avtalshantering och registerunderhåll i fastighetssystem samt övrigt förekommande arbetsuppgifter kopplade till regionens administrativa ansvar.
Utbildning inom ekonomi vid universitet eller högskola.
Alternativt utbildad gymnasieekonom med dokumenterad yrkeslivserfarenhet och kompletterande utbildningar inom ekonomiområdet som vi bedömer likvärdigt
ErfarenheterFlerårig erfarenhet av ekonomiadministration
Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Erfarenhet av hyres- och avtalsadministration i fastighetsadministrativa system samt av ekonomisystemet Agresso är ett plus, men inget krav.
Vem är du?
Serviceinriktad och initiativtagande har god samarbetsförmåga.
Förmåga att ta ett stort eget ansvar i arbetet.
Stort intresse av förändrings- och förbättringsarbete. Du blir anställd hos Experis och uthyrd till kund. Uppdraget startar omgående och varar minst till årsskiftet.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Experis är ett företag med starka värderingar, där människan, kunskap och innovation är i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Självklart får du också träningsbidrag av Experis.
Kontaktperson för detta jobbDu söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida
www.experis.se . Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Vid tekniska problem med din ansökan vänligen vänd dig till teknisk support.
Vid frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Jannica Tapper på 042 37 16 01.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJannica Tapper 042-371601
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2896523
Observera att sista ansökningsdag har passerat.