Förvaltningsassistent
Willhem i Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem i Stockholm AB i Botkyrka,
Stockholm eller i
hela Sverige Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Stockholm består av ca 2 600 lägenheter belägna i Hässelby, Blackeberg, Åkersberga, Vallentuna, Kallhäll, Viksjö, Bromma, Fittja och Tullinge. Vi har två kontor placerade i Alvik och Fittja, dock beräknas en samlokalisering ske av kontoren under första kvartalet år 2014.
Förvaltningsassistent Stockholm
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor i Alvik
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Uthyrning av garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering
• Visning och besiktningar av lägenheter
• Övrig kontorsadministration
Vi söker dig som har yrkeshögskola med fastighetsinriktning eller gymnasieutbildning med administrativinriktning. Du har vana av att arbeta i verksamhetssystem och erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Körkort nödvändigt.
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster. Tillträde till tjänsten blir i mars, 2014 och vikariatets längd är ca 1 år.
AG referens: vik Förvaltningsassistent Stockholm
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt ett personligt brev till
rekrytering@willhem.se senast den 31 december, Intervjuer kommer att ske löpande.
För ytterligare information ber vi dig kontakta Christina Kanholt via mail
christina.kanholt@willhem.sePubliceringsdatum2013-12-16KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat ett år.
TillträdeMars 2014
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-06
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@willhem.seKontaktChristina Kanholt
christina.kanholt@willhem.seFöretagWillhem i Stockholm AB
AdressWillhem i Stockholm AB
Forvägen 15
14551 NORSBORG
KontorsadressForvägen 15
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 000
Faxnummer: 000
E-postadress:
rekrytering@willhem.se Jobbnummer 1729824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.