Förvaltningsassistent

Willhem i Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem i Stockholm AB i Botkyrka, Stockholm eller i hela Sverige

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Stockholm består av ca 2 600 lägenheter belägna i Hässelby, Blackeberg, Åkersberga, Vallentuna, Kallhäll, Viksjö, Bromma, Fittja och Tullinge. Vi har två kontor placerade i Alvik och Fittja, dock beräknas en samlokalisering ske av kontoren under första kvartalet år 2014.
Förvaltningsassistent Stockholm

Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor i Alvik
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Uthyrning av garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering
• Visning och besiktningar av lägenheter
• Övrig kontorsadministration

Vi söker dig som har yrkeshögskola med fastighetsinriktning eller gymnasieutbildning med administrativinriktning. Du har vana av att arbeta i verksamhetssystem och erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Körkort nödvändigt.
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster. Tillträde till tjänsten blir i mars, 2014 och vikariatets längd är ca 1 år.
AG referens: vik Förvaltningsassistent Stockholm
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt ett personligt brev till rekrytering@willhem.se senast den 31 december, Intervjuer kommer att ske löpande.
För ytterligare information ber vi dig kontakta Christina Kanholt via mail christina.kanholt@willhem.se

Publiceringsdatum
2013-12-16

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat ett år.

Tillträde
Mars 2014

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-06
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@willhem.se

Kontakt
Christina Kanholt christina.kanholt@willhem.se

Företag
Willhem i Stockholm AB

Adress
Willhem i Stockholm AB
Forvägen 15
14551 NORSBORG

Kontorsadress
Forvägen 15

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 000
Faxnummer: 000
E-postadress: rekrytering@willhem.se

Jobbnummer
1729824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem i Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem i Stockholm AB: