Förvaltningsassistent
Willhem i Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
2013-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förvaltningsassistent" (publicerad 2013-12-16) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem i Stockholm AB i Botkyrka,
Stockholm eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Stockholm består av ca 2 600 lägenheter belägna i Hässelby, Blackeberg, Åkersberga, Vallentuna, Kallhäll, Viksjö, Bromma, Fittja och Tullinge. Vi har två kontor placerade i Alvik och Fittja.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor i Fittja
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Uthyrning av garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering
• Visning och besiktningar av lägenheter
• Övrig kontorsadministration
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har gymnasieutbildning från teoretisk linje alternativt gärna med fastighetsinriktning. Du har god vana av att arbeta i datasystem. Erfarenhet från liknande servicearbete är önskvärt. Körkort nödvändigt.
För att trivas i rollen måste du vara mycket intresserad av att arbeta med service, van att arbeta i högt tempo och kunna hantera stress. Det är även viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.
Andra uppgifter:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt ett personligt brev till
rekrytering@willhem.se senast den 1 juli, men gärna så fort som möjligt.
För ytterligare information ber vi dig kontakta TF Fastighetschef Klas Lindgren på telefon 08-400 248 10 alt.
klas.lindgren@willhem.sePubliceringsdatum2013-06-10Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-07-01
Ansökan via mail. AG referens: Förvalningsassisten-Fittja
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@willhem.seKontaktFastighetschef Klas Lindgren 08-40024800
klas.lindgren@willhem.sePersonalchef Ann-Britt Hall 031 7887030
ann-britt.hall@willhem.seFöretagWillhem i Stockholm AB
AdressWillhem i Stockholm AB
Forvägen 15
14551 NORSBORG
KontorsadressForvägen 15
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 000
Faxnummer: 000
E-postadress:
rekrytering@willhem.se Jobbnummer 1578724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.