Förvaltningsassistent

Willhem i Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
2013-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förvaltningsassistent" (publicerad 2013-12-16) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem i Stockholm AB i Botkyrka, Stockholm eller i hela Sverige

Kort beskrivning av företaget:
Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Stockholm består av ca 2 600 lägenheter belägna i Hässelby, Blackeberg, Åkersberga, Vallentuna, Kallhäll, Viksjö, Bromma, Fittja och Tullinge. Vi har två kontor placerade i Alvik och Fittja.

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.

I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor i Fittja
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Uthyrning av garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering
• Visning och besiktningar av lägenheter
• Övrig kontorsadministration

Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har gymnasieutbildning från teoretisk linje alternativt gärna med fastighetsinriktning. Du har god vana av att arbeta i datasystem. Erfarenhet från liknande servicearbete är önskvärt. Körkort nödvändigt.

För att trivas i rollen måste du vara mycket intresserad av att arbeta med service, van att arbeta i högt tempo och kunna hantera stress. Det är även viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.

Andra uppgifter:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt ett personligt brev till rekrytering@willhem.se senast den 1 juli, men gärna så fort som möjligt.

För ytterligare information ber vi dig kontakta TF Fastighetschef Klas Lindgren på telefon 08-400 248 10 alt. klas.lindgren@willhem.se

Publiceringsdatum
2013-06-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-07-01
Ansökan via mail. AG referens: Förvalningsassisten-Fittja
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@willhem.se

Kontakt
Fastighetschef Klas Lindgren 08-40024800 klas.lindgren@willhem.se
Personalchef Ann-Britt Hall 031 7887030 ann-britt.hall@willhem.se

Företag
Willhem i Stockholm AB

Adress
Willhem i Stockholm AB
Forvägen 15
14551 NORSBORG

Kontorsadress
Forvägen 15

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 000
Faxnummer: 000
E-postadress: rekrytering@willhem.se

Jobbnummer
1578724

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem i Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem i Stockholm AB: