Förvaltningsansvarig Till Försäkringsbolag

JobBusters AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Förvaltningsansvarig till försäkringsbolag! Har du minst 5 års erfarenhet av förvaltningsarbete och en akademisk examen med inrikting mot IT? Då är det dig vi söker som förvaltningsansvarig till vår kund där möjlighet till fast anställning finns. Dina arbetsuppgifter är att ansvara för leverantörskontakter och beställningar. Du arbetar som applikationsexpert för bankens spara-, låna och betalapplikationer. Du kommer att arbeta i team tillsammans med andra förvaltningsansvariga inom Retail som i det dagliga arbetet leds av en förvaltningsledare. Vidare kommer du att ansvara för att driva, planera och styra förvaltnings- och vidareutvecklingsärenden gentemot verksamheten samt mot externa och interna leverantörer. I samverkan med externa och interna leverantörer skapa förutsättningar för hög tillgänglighet och att all vidareutveckling genomförs med leverantörer på ett kostnadseffektivt sätt. Aktivt delta i incidenthantering, medverka i kravställning på projekt samt ta emot och säkerställa att projektleveranser uppfyller ställda krav, medverka vid framtagning och uppdatering av förvaltningsplan och övrig dokumentation. Du kommer att medverka i arbete för att säkerställa att system uppfyller gällande säkerhetsregelverk och ge stöd i riskhantering. Samarbeta och samverka med Releaseledning, Förvaltningsledare och Testansvarig kring planering, uppföljning och förbättringsåtgärder av ärenden, projekt, kostnader mm. Ge stöd i testförberedelser enligt gällande testprocess inklusive testdata. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer att arbeta hos vår kund som är verksam inom försäkringsbranschen.
Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.


Kvalifikationer
• Du har en akademisk examen inom IT.
• Minst 5 års erfarenhet av förvaltningsarbete.
• Goda kunskaper i Microsoft Office paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska.
• Meriterande om du erfarenhet av system med höga krav på tillgänglighet, erfarenhet av systemförvaltning och projektarbete och kunskap inom bank.



Personliga egenskaper
För att fungera bra i rollen behöver du vara drivande, resultatinriktad och ha en god problemlösningsförmåga. Du har god förmåga att skapa ordning och struktur.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 190131 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 190730 med möjlighet till fast anställning efter 6 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 2840
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Wohlin camilla@jobbusters.se 0709-788688

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
4559234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: