Förvaltare till Signalisten

Signalisten / Administratörsjobb / Solna
2017-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förvaltare till Signalisten" (publicerad 2018-01-03) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Signalisten i Solna

Förvaltningsavdelningen består av förvaltningschefen, två förvaltare med egna personalgrupper, en driftchef med underställd driftpersonal samt en förvaltningsstab bestående av två förvaltningsadministratörer, en administratör och två förvaltningssamordnare.

Den lediga tjänsten som förvaltare har personalansvar för en stabil och självgående grupp om 9 bovärdar, budgetansvar samt ansvar för ekonomisk uppföljning på kostnadssidan.

Du initierar, planerar, leder projekt samt ansvarar för uppföljning och kvalitetssäkring av beställningar. Du är en relationsbyggare med hyresgäster, och du genomför bostadsmöten och andra hyresgästvårdande aktiviteter.

Vidare ingår du i förvaltningsledningsgruppen och rapporterar till förvaltningschefen.

I rollen som förvaltare hos oss behöver du vara en prestigelös och entusiasmerande ledare som föredrar att arbeta teambaserat och involverande. Du är en initiativtagare och problemlösare som trivs med att arbeta med långsiktig förvaltning och mot uppsatta mål. Då din roll innebär kontakter med hyresgäster, leverantörer, entreprenörer och andra aktörer är din goda samarbetsförmåga och relationsskapande central. Du kommunicerar på ett tydligt sätt internt såväl som externt och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är strukturerad i ditt arbete och gör väl avvägda prioriteringar.

Signalisten erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete. Vi främjar delaktighet, engagemang och kunskapsöverföring bland våra medarbetare. I din roll som förvaltare har du möjlighet att påverka utvecklingen inom förvaltningsavdelningen.

Publiceringsdatum
2017-12-15

Kvalifikationer
Erfarenhet från fastighetsbranschen
Körkort och tillgång till bil i tjänsten (bilersättning ingår).
Erfarenhet av personalansvar

Övriga kvalifikationer:
Akademisk examen eller annan eftergymnasial utbildning inom teknisk fastighetsförvaltning
God förståelse för fastighetens uppbyggnad, tekniska installationer och dess funktion.
God förståelse för fastighetsekonomi
Erfarenhet av att driva och följa upp projekt
God vana av att använda dig av IT-verktyg

Vem är du idag?
Vi tror att du redan idag är förvaltare med en mindre personalgrupp och vill utvecklas genom att kliva in i en bredare roll med mer ansvar.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Signalisten är Solna stads allmännyttiga bostadsstiftelse. Tillsammans med vårt helägda dotterbolag Solnabostäder äger och förvaltar vi ca 3900 lägenheter och ca 200 lokaler i fastigheter runt om i Solna.

På Signalisten har vi en positiv stämning med högt i tak och det är viktigt att alla våra medarbetare trivs på sin arbetsplats, arbetar i en god arbetsmiljö och är friska. Vi är en rökfri arbetsplats vilket innebär att det inte är tillåtet att röka på arbetstid.

Här kan du läsa mer om Signalisten som arbetsplats:
http://www.signalisten.se/artikel/signalisten-som-arbetsplats

Varaktighet, arbetstid
Tillsättning sker snarast enligt överenskommelse Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 mån provanställning Kontorstider. (Första vardagen varje månad mellan sept-maj är arbetstiden förlängd till 18.30 p.g.a inflyttningar)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara von Essen sara.vonessen@signalisten.se

Företag
SIGNALISTEN

Adress
SIGNALISTEN
BOX 1104
17122 SOLNA

Kontorsadress
SKYTTEHOLMSV 39 A

Jobbnummer
3856280

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Signalisten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Signalisten: