Förvaltare till Överkalixbostäder
Cesab Rekrytering AB / Administratörsjobb / Överkalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Överkalix,
Övertorneå,
Kalix,
Boden,
Haparanda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cesab Rekrytering AB i Överkalix,
Övertorneå,
Kalix,
Boden,
Haparanda eller i
hela Sverige Stiftelsen Överkalixbostäder är ett allmännyttigt bostadsföretag och har som ändamål för sin verksamhet att inom Överkalix kommun förvärva, bebygga och förvalta fastigheter samt tomträtter för upplåtande av hyresbostäder. Överkalixbostäder förvaltar idag ett bestånd på 341 bostäder och lokaler. Huvudman för stiftelsen Överkalixbostäder är Överkalix kommun.
www.overkalixbostader.seStiftelsen Överkalixbostäder söker nu dig som tillsammans med oss vill jobba med varierande och utvecklande arbetsuppgifter i den breda rollen som förvaltare.
Arbetet som fastighetsförvaltare ger dig möjlighet att få arbeta med fastighetsfrågor ur tekniska, ekonomiska, verksamhets och juridiska perspektiv. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är planering av underhåll, underhållsprojekt, lägenhetsbesiktningar, tillsyn av fastigheter, verksamhetskontakter och förädling/utveckling av fastighetsbeståndet. Som förvaltare styr du också värmeanläggningarna, utför mindre reparationer och har budgetansvar där ekonomiadministration ingår.
I rollen som företrädare för kommunen som fastighetsägare måste du trivas med att jobba med kunder och du kommer att ha mycket kontakt med kommuninvånare, entreprenörer och kommunala förvaltningar. Till ditt stöd i arbetet har du fyra medarbetare, tre fastighetsskötare och kontorspersonal, vilka du också har personalansvar för.
Publiceringsdatum2015-12-04KvalifikationerVi söker dig som för tjänsten har relevant utbildning inom teknik-, bygg-, el- eller VVS alternativt förvärvat kompetens genom lång arbetslivserfarenhet inom området. Det är meriterande med erfarenhet av liknande arbete samt kunskaper inom byggnadsteknik och entreprenadjuridik. Ledar- och eller projektledarfarenhet är också önskvärt. Vi förutsätter att du är en god användare av Officepaketet och IT-stöd i arbetet. Körkort är ett krav.
Du är vårt ansikte utåt, därför kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är social, flexibel och på samma gång strukturerad i ditt arbetssätt. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Förmåga att prioritera och arbeta resultatinriktat är viktigt för oss.
Din samarbetsförmåga och vilja att arbeta i team och medverkan till en god, trivsam arbetsmiljö är också egenskaper som värderas högt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning snarast enligt överenskommelse.
För närmare upplysningar om tjänsten är du välkommen att kontakta Cesabs rekryteringskonsult Britta Bolin, 070-439 41 45.
Välkommen att registrera din ansökan med CV senast den 20 december på
www.cesab.seKörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-20
Läs mer och ansök på
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBritta Bolin, Rekryteringskonsult 070-439 41 45
FöretagCesab Rekrytering AB
AdressCesab Rekrytering AB
97233 LULEÅ
KontorsadressVarvsgatan 49
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0920-941 45
E-postadress:
cv@cesab.se Jobbnummer 2561346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.