Förvaltare till HSB

Experis Sverige / Logistikjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Gävle, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker, Tierp eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

HSB jobbar med att skapa det goda boendet för våra drygt 10 000 medlemmar i Gävleborg. Förutom att serva våra 103 bostadsrättsföreningar med olika förvaltningstjänster så jobbar vi även mot privata och offentliga fastighetsägare. HSB Gävleborg har också 806 hyreslägenheter i Bollnäs, Gävle och Söderhamn som sköts av det helägda bolaget HSB Hyreshem AB. Till vår hjälp har vi 95 duktiga medarbetare som nu behöver förstärkning.

Publiceringsdatum
2012-11-27

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som förvaltare kommer i första hand att vara placerad till Gävle och Sandviken. Som förvaltare jobbar du med uppdrag mot bostadsrättsföreningarnas styrelse. Främst i frågor rörande fastighetsförvaltning, fakturering, boendehantering och styrelsehantering. Du rapporterar till affärsområdeschefen i Gävleborg.

Uppdraget som förvaltare innebär bland annat att;

• bereda inför sammanträden.
• identifiera kundens behov av tjänster och erbjudanden.
• avrop gällande driftsåtgärder och felavhjälpande underhåll.
• sköta mindre upphandlingar.
• fakturahantering i form av kontering och attestering.

Vem är du?
Det är önskvärt att du har fastighetsförvaltarutbildning och bred erfarenhet av bygg- och fastighetstekniska frågor. Kunskap inom bostadsrättsjuridik är meriterande. En god social förmåga krävs då rollen innebär mycket kontakter med bland annat medlemmar och bostadsrättsföreningars styrelser.

Som person är du strukturerad och driven. Du är anpassningsbar gällande arbetstid, detta krävs då många styrelsemöten sker på kvällstid.

För tjänsten krävs B körkort och tillgång till egen bil.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken med ett registrerat och uppdaterat CV. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsulterna på Experis, Mathias Ericson 072-715 05 91 eller Frida Lindgren 076-778 59 71. Vi arbetar med löpande urval. Sista ansökningsdag är den 16 december.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Lindgren 026-663023

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1403543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: