Förvaltare sökes till kund inom offentlig sektor i Halmstad

Bemannia Kontor / Kontorsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige

Har du koll på arrende- och hyreslagstiftningen och vill arbeta som förvaltare inom offentlig sektor? Välkommen in med din ansökan!

Om uppdragsgivaren:

Vår kund förbereder och genomför politiska beslut, samordnar, utvecklar och stödjer förvaltningar och bolag, samt samordnar och leder samhällsbyggandet inom kommunen. De effektiviserar planprocessen och stärker det strategiska näringslivsarbetet, samt ansvarar för och samordnar övergripande frågor som bland annat rör ekonomi, kvalitet, visionsstyrning, HR, kansli, ärendehantering, kommunikation, demokrati, trygghet och folkhälsa samt hållbarhet och miljöfrågor.

Publiceringsdatum
2018-05-24

Arbetsuppgifter
Som förvaltare hos vår kund kommer du bland annat att arbeta med nyteckning, uppsägning och bevakning av arrendeupplåtelser av olika slag, samt uthyrning, förvaltning och uppsägning av hyresgäster på bebyggda utvecklingsfastigheter. Förvaltningen kan röra allt från kontakt med potentiella hyresgäster, tecknande av hyresavtal, beställning av ombyggnation till utlämnande av nycklar med mera. I denna roll kommer du ersätta infrastrukturförvaltaren för de kommunala industrispåren (järnvägsspår) och vara kontaktperson. Vi ser gärna att du har en god analytisk förmåga, är strukturerad, har en god prioriteringsförmåga, samarbetsförmåga, samt förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppdrag.

Kvalifikationer
• Relevant högskoleutbildning
• Arbetslivserfarenhet som förvaltare eller likvärdiga arbetsuppgifter
• Kunskaper i hyreslagstiftning
• Kunskaper i arrendelagstiftning
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som beräknas pågå till och med 2018-09-30.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4164810

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: