Förste vaktmästare

Hällefors kommun Bildningsförvaltningen / Vaktmästarjobb / Hällefors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Hällefors, Filipstad, Ljusnarsberg, Nacka, Nora eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hällefors kommun Bildningsförvaltningen i Hällefors

Hällefors kommun söker förste vaktmästare för förskolor, skolor och idrottshall.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• lokaler, inventarier
• flyttning och justering av stolar och bord
• enklare reparationer och målningsarbeten
• byte av lampor
• postdistribution
• kopiering
• förråd och skyltning på enheterna
• matkörning vid behov

Som förste vaktmästare ansvarar du för övriga vaktmästare, schemaläggning av arbetstider, sköta inköp av material. Ibland kan arbetstiderna variera beroende på var du arbetar t.ex Sporthallen.

Publiceringsdatum
2007-10-22

Kvalifikationer
• gymnasial utbildning eller motsvarande
• B-körkort är ett krav
• erfarenhet av liknande arbete är en merit
• förmåga att arbeta såväl självständigt som att arbeta med andra
• vara ansvarskännande
• stor vikt läggs vid personlig lämplighet

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning, heltid, Tillträdesdag snarast.

Ersättning
Lön och arbetstid enligt avtal

Kontakt
Inger Törnkvist, 0591-641 40, förvaltningssekr.

Facklig kontakt
Kommunal -, 0591-512 59

Så ansöker du
Ansökan med meritfört. o löneanspråk skickas till
Hällefors kommun, Bildn.förv.
712 83 Hällefors
Sista ansökningsdag 2007-11-04
Vi tar emot ansökan via epost: birgitta.rosendahl@hellefors.se

Företag
Hällefors kommun Bildningsförvaltningen
Hällefors kommun
71283 Hällefors
Telefonnummer: 0591-641 00
Faxnummer: 0591-109 76
Mer information på http://www.hellefors.se

Kontorsadress
Sikforsvägen
Hällefors

Jobbnummer
32293

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hällefors kommun Bildningsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hällefors kommun Bildningsförvaltningen: