Försäljningsorienterad och dynamisk Regionschefsassistent

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm, Lidingö, Täby, Värmdö, Södertälje eller i hela Sverige

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Göteborg och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.

Vi söker dig som älskar att vara i en försäljningsorienterad och dynamisk miljö och arbeta nära inspirerande chefer. Som person är du självständig, noggrann och initiativrik. Som Regionschefsassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara att underlätta för Regionschef Stockholm samt vice VD i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste Du gilla försäljning och  administrativa göromål, Vi ser det som en styrka att Du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är Du lättlärd och kommer snabbt in i nya roller. Du gillar att samarbeta med andra i både stort och smått och har viljan att leverera med högsta kvalitet.

Publiceringsdatum
2015-10-29

Arbetsuppgifter
• Fördelning av möten till mäkleriet
• Framtagande och behandling av marknadsandelar, statistik och liknande rapporter (NKI, försäljning etc.)
• Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, regionschefsmöten etc.).
• Protokollskrivning
• Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till Regionschef och vice VD.
• Administration och inköp vid födelsedagar, avtackningar etc.
• Sakgranskning av fakturor
• Rapportering och uppföljning av personalrelaterade ärenden inom mäkleriet (börjar/slutar, semestrar, kalendrar, schemaläggning utbildningar, prognoser etc.)
• Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar, försäljningsaktiviteter eller mäklarsatsningar
• Administration av Erik Olsson Skolan

Kvalifikationer
• Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
• 1 - 3 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
• Meriterande om du tidigare har arbetat som Regionschefsassistent  eller VD assistent.

PERSONLIGA EGENSKAPER

• Analytisk, strukturerad och noggrann
• Självgående och driven
• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
• Prestigelös med hög integritet

Visstidsavtal 24 månader
Tillsättning per omgående
Fast lön enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Pedersen, HR-Chef 08-55551300

Företag
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Adress
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 147 11346 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2502177

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB: