Försäljningschefsassistent till New Yorker
New Yorker Sverige KB / Administratörsjobb / Malmö
2019-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Försäljningschefsassistent till New Yorker" (publicerad 2020-06-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos New Yorker Sverige KB i Malmö,
Kävlinge,
Helsingborg,
Kristianstad,
Halmstad eller i
hela Sverige Då vår kollega går vidare mot nya utmaningar söker vi en ny Försäljningschefsassistent till vårt team.
Vem är du?
Du bör ha ett ekonomiskt tänk, är administrativt lagd och har en vilja att utveckla och effektivisera, både ditt eget arbete och för våra regionchefer och försäljningschef. Du är medveten om att vissa perioder är stressigare än andra och kan planlägga ditt arbete självständigt och strukturerat. Du trivs i en snabbt föränderlig miljö och har inga problem att anpassa dig till nya arbetssätt och ändrade rutiner. Givetvis får du god introduktion, upplärning och stöd för att klara dina ansvarsområden.
Du trivs med att jobba självständigt och värdesätter att du själv kan anpassa dina arbetstider. Förutom att ha ett nära samarbete med försäljningschefen och regioncheferna kommer du även arbeta nära avdelningarna på Malmö-kontoret.
Huvudsakliga arbetsområden
• Bistå försäljningschefen i arbetet med att utveckla och följa upp försäljningsorganisationen för Sverige, Danmark och USA.
• Uppföljning av försäljningsmål, personalkostnader och budget
• Personaladministration
• Sammanställning av diverse rapporter och underlag
• Kommunikation med regionchefer, försäljningschefen, kontoret i Malmö samt diverse avdelningar i Tyskland
• Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker
Publiceringsdatum2019-11-22Profil• Gärna 1 års erfarenhet från arbete med nyckeltal och måluppföljning
• Det är en fördel med utbildning inom ekonomi och/eller administration
• Affärsmässig med fokus på kostnader och lönsamhet
• Väl insatt i budget och personalkostnader och hur detta kan följas upp
• Strukturerad, självgående och har god organisationsförmåga
• Flexibel och kan snabbt förändra synsätt och tillvägagångssätt pga. ändrade omständigheter
• Stresstålig och trivs att arbeta i högt tempo
• Noggrann, detaljfokuserad och effektiv
• Teamorienterad och bidrar till ett gott samarbete
• Goda kunskaper i tyska och även engelska och svenska krävs
• Goda kunskaper i Excel samt program för uppföljning av omsättning och nyckeltal
Vi erbjuder
Du kommer bli del av ett trevligt team som värderar fredagsfika, respekt och ser positivt på egna initiativ. Högt i tak och en rak och tydlig dialog är självklarheter på arbetsplatsen. Anställningen omfattas av kollektivavtal mellan Svensk Handel och Unionen. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online!
Anställningstyp/arbetstider: Heltid, tillträde snarast.
Arbetsort: Placering kommer vara i Malmö.
Upplysningar lämnas av: Sofija Lazic,
slazic@newyorker.de Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats, se länk. Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. CV och personligt brev ska vara på engelska. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 2019-12-01. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV!
New Yorker Sverige KB
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNew Yorker Sverige KB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare New Yorker Sverige KB,
http://www.newyorker.dk Arbetsplats NewYorker
Jobbnummer 4975128
Observera att sista ansökningsdag har passerat.