Försäljningschef för Sverige till Attends

Rekryteringshuset i Sverige AB / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekryteringshuset i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Lerum, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från försäljning av medicinteknik? Vill du växa och utvecklas i en roll som försäljningschef i en stabil och expansiv koncern? Då kan du vara den person vi söker till tjänsten som försäljningschef för Sverige hos Attends.

Om Attends
Attends är ett av de världsledande varumärkena inom inkontinensområdet. Företaget har försäljningsbolag i flera europeiska länder och är 450 medarbetare, varav 300 finns i Sverige. Centrum för utveckling, produktion och distribution finns i småländska Aneby. Attends ingår i Domtar Corporation, ett USA-registrerat börsnoterat bolag med verksamhet inom papper, pappersmassa och personlig hygien.

Publiceringsdatum
2015-08-25

Dina arbetsuppgifter
Som försäljningschef hos Attends är du ansvarig för att driva och utveckla den svenska säljorganisationen för att nå uppsatta mål och skapa bästa möjliga försäljningsresultat.

Du ansvarar för säljplanering, löpande säljledning, uppföljning och omvärldsbevakning. Arbetsuppgifterna innefattar även att driva egna affärsprocesser, upphandlingar, förhandlingar mm. Du är involverad i olika interna och externa processer av både operativ och strategisk karaktär. Du arbetar nära verksamheten, dina medarbetare och kunderna som finns inom både offentlig sektor samt privata vårdföretag.

Du har ett personalansvarar för nio engagerade distriktschefer med lång samlad erfarenhet och du rapporterar till General Manager Nordic. Du ingår i ledningsgruppen för det svenska säljbolaget där du förväntas ta en aktiv roll.

Kvalifikationer
Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet av försäljning och god förhandlingsvana. Erfarenhet från offentlig upphandling av medicintekniska produkter och/eller tjänster samt arbete i ledande position är meriterande, eller utbildning och erfarenhet vi bedömer som likvärdig. Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska samt är en van användare av Office programmen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom att du är relationsskapande med en engagerad ledarskapsförmåga samtidigt som du har en hög grad av affärsmässighet. 

Övrig information
Arbetet innefattar resor med övernattning. Lämplig placeringsort kan vara i södra Sverige, Stockholmsregionen eller liknande.  

För rätt person innebär tjänsten en spännande och självständig roll med stora möjligheter till att utveckla både sig själv och hela företaget i en framåt och positiv miljö.  

Låter det intressant? 
Välkommen att söka tjänsten via www.rekryteringshuset.se eller kontakta Petra Lindomborg, rekryteringskonsult hos RekryteringsHuset, 0727-164381 för mer information.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Efter ök. tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-24
Ange följande referens när du ansöker: 2015/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Lindomborg 0727-164381

Företag
RekryteringsHuset i Sverige AB

Adress
RekryteringsHuset i Sverige AB
Gjuterigatan 9
55318 Jönköping

Kontorsadress
Gjuterigatan 9

Jobbnummer
2402926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekryteringshuset i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekryteringshuset i Sverige AB: