Försäljningsassistent till Martinsons byggsystem

Holmen AB / Inköpar- och marknadsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Holmen AB i Umeå, Vindeln, Örnsköldsvik, Skellefteå, Lycksele eller i hela Sverige

Ett smart och meningsfullt val

Vill du också vara med och leda utvecklingen av framtidens byggande?

Du har säkert noterat att vi på Martinsons ses som ledande inom det moderna träbyggandet. Bakom betyget ligger en mångårig satsning på att utveckla ett hållbart byggande. Med tävlingsinstinkt och innovationsanda har vi utvecklat såväl produktionsprocesser och förädlade byggnadsmaterial vilket ligger till grund för Martinsons flexibla och objektsanpassade stomlösningar. Det har skapat en uppmärksamhet som förflyttat marknadens bild av vad det innebär att bygga i trä. En bild som dessutom väckt allt större intresse i takt med marknadens ökade krav på ett rationellt, kostnadseffektivt och framtidssäkert byggande. Sedan hösten 2020 är vi på Martinsons Byggsystem en del av Holmen.

Vi är nu inne i en expansiv fas där vi förfinar våra byggprocesser och bygger det moderna, projektstyrda arbetssättet. Vi utökar därför verksamheten och söker nu en Försäljningsassistent som vill vara med på denna resa framåt.

Publiceringsdatum
2022-09-08

Dina arbetsuppgifter
Som Försäljningsassistent är du ofta den första i ledet som tar emot inskickade förfrågningar från våra kunder. Genom ett trevligt bemötande och ett strukturerat arbetssätt vägleder, prioriterar och fördelar du inflödet av förfrågningar i vårt affärssystem.

Din arbetsdag består till stor del av administrativt stöd till övriga i organisationen, där verksamhetens behov styr dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter innefattar bland annat ärendehantering, beredning, komplettering, analysering samt planering av inkomna förfrågningar vilket kräver god organisationsförmåga samt god kommunikation både med interna och externa kontakter.

Vem är du?
Vi söker dig som gillar människor och som är välorganiserad i ditt arbete, gärna med intresse för byggnation.

För att lyckas i rollen ser vi det som viktigt att du har en god datorvana och en tidigare erfarenhet av att hantera offertförfrågningar eller dylikt via ett affärssystem. Eftersom du kommer att vara den första kontakten för många intressenter bör du tycka att det är kul att koordinera och att samarbeta med många kontaktytor.

Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundservice, säljadministration, back-office funktion, byggindustri eller snarlika områden, och att du således har en grundförståelse för vår verksamhet. Vana att läsa ritningar ses som ett plus. Oavsett din bakgrund är ditt intresse för dagens och framtidens hållbara träbyggande en viktig del, då vi söker dig som vill vara med och fortsätta förfina och optimera våra arbetssätt framåt.

Placeringsort

För oss är det viktigt att hitta rätt person, vi erbjuder dig därför antingen att arbeta från vårt kontor i Skellefteå eller Umeå.

Övrig information
Körkort B krav för tjänsten
Tillträde: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Dagtid

Urval kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Vänta därmed inte med din ansökan. Senaste ansökningsdag är den 25:e september. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Martinsons byggsystem!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Holmen AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Holmen AB (org.nr 556001-3301), https://www.holmen.com/sv

Arbetsplats
Holmen

Kontakt
Petra Lindqvist, HR-specialist
Petra.lindqvist@holmen.com
0914-20720

Jobbnummer
6962743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Holmen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Holmen AB: