Försäljningsassistent till IL Recycling
Kontorsfixarna Skandinavien AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Trelleborg,
Helsingborg,
Ystad eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2012-07-04Om tjänstenTill vårt kundföretag söker vi nu en utåtriktad och lättsam problemlösare!
Om företagetIL Recyclingkoncernen har rikstäckande verksamhet i Sverige med ca 600
anställda. Företagets huvudsakliga verksamhet består i att samla in och bearbeta restprodukter och sälja returråvara till industrin. Även sekretesshantering, renhållning och rådgivning samt internationell returpappershandel är viktiga delar i verksamheten. Med mottot "Mer att hämta", leder deras verksamhet till stora vinster både för kunder och miljö. På kontoret i oljehamnen i Malmö, arbetar ett glatt och sammansvetsat team i trivsamma lokaler.
Dina arbetsuppgifterTjänsten som försäljningsassistent innebär att du kommer att tillhöra i avdelningen för kundservice. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande samtal och behandla olika frågeställningar från företagets kunder. Vidare kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter såsom dokumentering i affärssystemet, kontroll och uppföljning av beställningar samt kundreskontra. Arbetet utförs i ett nära samarbete med säljare och övriga kollegor i teamet och på kontoret.
KvalifikationerVi söker dig som är lättsam, flexibel och ansvarstagande. Du trivs i en utåtriktad roll med många kundkontakter och är en utpräglad lagspelare. Då arbetet tidvis erbjuder ett högt arbetstempo, tror vi att du har en god förmåga att både strukturera ditt arbete och att prioritera självständigt. Du har lägst gymnasial utbildningsnivå och några års erfarenhet av servicerelaterade och administrativa arbetsuppgifter. Du har en mycket god datorvana, dels inom Officepaketet men även inom större affärssystem. Har du tidigare arbetat i CRM, Movex och/eller Raindance är detta meriterande. Du talar och skriver utmärkt svenska och vi ser det som en fördel om du även har kunskaper inom danska språket.
Övrig informationTillträde: Snarast/enligt överenskommelse
Typ av anställning - heltid eller deltid: Heltid/tillsvidare med sex månaders provanställning
Varmt välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-19
Ange följande referens när du ansöker: 843
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKontorsfixarna Skandinavien AB
AdressKontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Jobbnummer 1286996
Observera att sista ansökningsdag har passerat.