Försäljningsassistent till Atria

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Vill du arbeta som försäljningsassistent på Atria Foodservice i Helsingborg? Då har adecco uppdraget för dig!

Atria Foodservice ingår som en av 5 affärsenheter i Atria Scandinavia och har sitt kontor i trivsamma lokaler på Drottninggatan i centrala Helsingborg. Du kommer tillsammans med andra matälskare arbeta med klassiska varumärken som Lönneberga, Pastejköket, Lithells m fl.

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta som försäljningsassistent med uppgifter som prisadministration inkl. avisering av förändringar till våra kunder, uppdaterar kundregister, administration av CRM system. Du kommer även att arbeta med analys och rapportering av försäljningsstatistik med stöd och support till våra säljfunktioner. Våra säljkonferenser är det du som bokar och arrangerar.

Vem trivs här?

Du som är intresserad av, och kan tänka dig en karriär inom försäljning. Du tycker om att hjälpa dina kollegor och är serviceminded samt ser IT och datorer som naturliga verktyg för att underlätta arbetet. Du har mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint. Vi ser även att du är strukturerad och kan planera ditt och andras arbeten. En god förmåga till överblick så att inget faller mellan stolarna är en egenskap vi värderar. Sannolikt har du erfarenhet från liknande arbetsuppgifter men vi kan också se en person som kommer direkt från studier och som ser detta som ett första steg på sin karriär. Vi ser gärna en person med stor passion för mat!

Publiceringsdatum
2012-12-20

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Adecco Sweden. Du kommer att starta i februari och arbeta fram till ca maj/juni 2013 med sannolik övergång till kund.

Ersättning
Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Adecco vill att du ska må bra och ger dig rabatter på träningskort och för att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Bülow sara.bulow@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
10224 Malmö

Jobbnummer
1422857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: