Försäljningsassistent med mycket ansvar! (Stockholm)

Office Management Supplies AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation och operatörstjänster. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Vi söker en driftig säljassistent! En bred och varierande roll med mycket ansvar!
Arbetsbeskrivning: Du kommer att vara personen som håller i många puckar och som har â€?kollâ€?. Arbetet innebär dels administrativa sysslor såsom avtal och offerter, men även kundkontakter både över telefon och face 2 face.
Personbeskrivning: Det är viktigt för denna tjänst att du är noggrann och arbetar strukturerat och fokuserat. Vi söker dig som är initiativrik och tar tag i det som behöver göras. Du tycker det är roligt att jobba tillsammans med andra, och trivs med att arbeta i ett högt tempo!
Tidigare erfarenheter: Vi värderar serviceyrken högt för denna tjänst då den innefattar en hel del kundkontakter. Positivt är om du tidigare arbetat administrativt och/eller med ekonomirelaterade uppgifter, men viktigare är att du är prestationsorienterad, villig att lära och drivs av att utvecklas!
Körkort är ett krav för denna tjänst. Tillgång till bil är ett plus. Då vi arbetar aktivt mot en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökande.
Hos oss kommer du att få möjlighet att utvecklas och påverka, samt vara delaktig i en expansiv verksamhet! Du kommer att bli en mycket viktigt del i bolagets fortsatta utveckling.
Om du anser detta stämma överens med din person och vad du vill är du varmt välkommen att söka redan idag! Önskad start för denna tjänst är i mitten av juli, varför vi arbetar med löpande urval. Vid frågor är Du varmt välkommen att kontakta Mari Larsson eller Therese Wessman på 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!

Publiceringsdatum
2008-06-11

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 593
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Therese Wessman, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
246422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: