Försäljningsansvarig/KAM
Chefspoolen i Sverige AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Chefspoolen i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Chefspoolen i Sverige är ett framgångsrikt företag med verksamhet inom rekrytering och affärsutveckling med specialisering inom Chefs-, Försäljnings- och Marknadsrelaterade tjänster samt specialister inom olika yrkesområden. Chefspoolen grundades 2001 och finns idag över hela Sverige , med konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg.
City Self-Storage söker försäljningsansvarig/KAM
Till en nyinrättad befattning söker vi nu dig som vill ansvara för försäljningen och för kvalitetssäkringen av våra processer. Tillsammans med VD arbetar du strategiskt för att stärka företagets position och skapar nya affärsmöjligheter för att öka försäljningen och lönsamheten.
Tjänsten är en kombination av en KAM-roll och ett mer generellt försäljningsansvar. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att hitta nya säljkanaler, nya målgrupper och potentiella partners, att boka in och genomföra kundbesök, att underhålla och utveckla befintliga partnerskap, benchmarking. Driftoptimering och kvalitetssäkring, utveckling av "best practice". Du coachar och utbildar personalen. Rollen innefattar också att delta i den dagliga driften och administrationen av anläggningarna. Du rapporterar till VD.
Vi söker dig som:
• Har flera års dokumenterad säljerfarenhet
• Har haft personalansvar/erfarenhet av arbetsledning samt coachat/utbildat personal
• Är van vid målstyrning och nyckeltalsuppföljning
• Har utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande
• Har datorvana (Office-paketet, särskilt Excel)
• Uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift
• Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Har B-körkort
• Erfarenhet av B2B försäljning är meriterande.
• Eftergymnasial utbildning inom försäljning, marknadsföring och/eller ledarskap är meriterande.
• Om du har erfarenhet av kedjekoncept, exempelvis inom hotell, detalj- eller dagligvaruhandel, är detta meriterande.
För att lyckas i rollen bör du ha stor erfarenhet av försäljning, intresse för att göra affärer och en förmåga att se nya möjligheter. Då vi är en relativt liten arbetsplats lägger vi stor vikt vid personlighet. Att du är "hands on" och en lagspelare ser vi som självklart, liksom att du är driven, självgående, resultatorienterad och strukturerad. Du är utåtriktad, lyhörd och har förmåga att entusiasmera samtidigt som du är tydlig.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete med stor frihet under ansvar för rätt person, i ett framgångsrikt företag med stor potential.
Anställningen avser heltid. Placeringsort är Stockholm.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Gabriella Hedlund på Chefspoolen, tel 0709955888.
Urvalet sker löpande. Registrera din ansökan snarast via ANSÖK, dock senast 23 juli.
Publiceringsdatum2012-06-26Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-25
Ange följande referens när du ansöker: 17569
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriella Hedlund
FöretagChefspoolen i Sverige AB
AdressChefspoolen i Sverige AB
Stortorget 13 A
21122 Malmö
Jobbnummer 1281743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.