Försäljningsadministratör sökes till växande företag inom medicinsk teknik

Tromp Medical AB / Backofficejobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tromp Medical AB i Sollentuna

Försäljningsadministratör sökes till dynamiskt och växande företag inom medicinsk teknik med fokus på kvinnohälsa.
Vill du hjälpa till att utveckla vår svenska administrativa avdelning, bli en dynamisk spindel i nätet inom säljadministration och samtidigt gå hem varje dag med vetskapen om att ditt arbete utgör en viktig pusselbit för att vårt team ska kunna säkerställa funktionaliteten hos medicinsk utrustning för att bekämpa sjukdomar?
Välkommen till Tromp Medical AB!
På Tromp Medical säljer och servar vi utrustningar inom röntgen från de världsledande leverantörerna Hologic, Carestream och Carestream Dental till svenska sjukhus och privata kliniker. Det är vi otroligt duktiga på och som ett svenskt företag med en frisk vind av tillväxt i våra segel, söker vi nu dig som ska bli vår försäljningsadministratör.
Vi är en allt mer självständig organisation i Sverige och del av den internationella koncernen Tromp Medical med huvudkontor i Nederländerna. Det gör att vi kan vara flexibla och anpassningsbara efter våra kunders önskemål och samtidigt ha stabiliteten över tid för att kunna ge våra kunder bästa möjliga service och support.
Tromp Medical i Sverige grundandes 2015 med fokus på produkter inom kvinnohälsa och då främst inom området för tidig diagnostik av bröstcancer. Sedan starten har vi blivit marknadsledande i Sverige och har fått stor trovärdighet tack vare vår höga kompetens och vårt serviceinriktade arbetssätt. Successivt har vi tagit in fler produkter i vårt sortiment och vi erbjuder nu bland annat även traditionella röntgenlab, mobil röntgen och CBCT.
Tromp Medical AB har idag 7 anställda och arbetsplatsen präglas av öppenhet med flexibla och positiva lagspelare där vi alltid hjälper och stöttar varandra för att tillsammans utvecklas och nå bästa resultat. Den enskilde medarbetaren tar ett stort eget ansvar och är mycket driven. God kommunikativ förmåga är en nyckelkompetens hos samtliga i teamet. Vi bryr oss både om varandra och våra kunder, ser till att jobbet blir gjort på ett professionellt, effektivt och korrekt sätt och vill ha roligt längs vägen.
Den nya rollen som säljadministratör innebär bland annat följande:
• Säljstöd till säljare och VD
• Korrekturläsning av anbud, offerter och marknadsmaterial
• Uppbyggnad av vårt CRM-verktyg i Navision
• Orderhantering av produkter, förbrukningsmaterial och ibland reservdelar
• Administration av marknadsmaterial
• Hantera inkommande beställningar och följa upp mot våra kunder
• Kundkontakt gällande sälj- och ibland även servicerelaterade ärenden
• Rollen utgör en del i det svenska back-office teamet som vi nu bygger upp. Det innebär att rollen kommer att utvecklas över tid och med dig som person. Det innebär även att det ingår i rollens arbetsuppgifter att ibland stötta andra funktioner på företaget när behov finns.
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning inom handel och administration.
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet av säljadministration
• Erfarenhet av arbete med systemstödsprogram (CRM)
• Goda kunskaper i MS Office och särskilt Excel
• Kunskaper i Navision är ett plus
• Utmärkta kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska
Du som person är:
• En positiv och lösningsorienterad lagspelare
• Nyfiken och kreativ
• Självständig
• Välstrukturerad
• Förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt
• Detaljinriktad och kvalitetsmedveten
• Serviceinriktad och prestigelös
• Uppskattar att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter
Vi kommer lägga stor vikt vid din personlighet.

Intresserad?
Anställning sker snarast. Sista ansökningsdag är 2024-01-31.
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Vill du höra ännu fler goda skäl till varför du ska bli vår nya försäljningsadministratör - eller om du har frågor om tjänsten är du välkommen att ringa VD Magdalena Nilsson på 070-687 60 70. Du kan skicka din ansökan och CV till Info.Sweden@Trompmedical.com

Vi ser fram emot att träffa dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-30
Via mejl,se ovan
E-post: info.sweden@trompmedical.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Försäljningsadministratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tromp Medical AB (org.nr 556979-7235), http://trompmedical.se
Sjöängsvägen 9 (visa karta)
192 72  SOLLENTUNA

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Tromp Medical AB varit leverantör

Jobbnummer
8312429

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tromp Medical AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tromp Medical AB: