Försäljnings- och inköpsassistent, administratör

Westcoast Trade Nordic AB / Kontorsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Höganäs, Bräcke, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Westcoast Trade Nordic AB i Höganäs

Registrering och administration av order, inköp och fakturor samt leveransbevakning och dokumenthantering för godstransporter över hela världen på bil och båt.

Vi söker dig som har god erfarenhet av inköps- och säljadministration kombinerat med goda kunkaper inom leveransbevakning av såväl land som sjötransporter samt tillhörande dokumenthantering.
Du skall ha goda kunskaper i engelska och behärska daglig kommunikation i både tal och skrift med våra kunder, leverantörer och speditörer runt om i världen. Kunskaper i tyska, ytterligare språk och stilistisk förmåga är meriterande.
Du måste även ha mycket goda kunskaper i Excel, som är vårt huvudsakliga arbetsinstrument, och god förståelse inom PC/Windows-miljön.
Arbetet innefattar ett stort mått av eget ansvar, noggrannhet och uppföljning.

Westcoast sysslar med import och export av råvaror för processindustrier, huvudsakligen eldfasta leror och mineraler, med hela världen som arbetsområde.
Idag är vi tre personer och sitter i moderna kontorslokaler i centrala Höganäs.

Varaktighet, arbetstid
60%-80%

Publiceringsdatum
2018-10-03

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-15
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Företag
Westcoast Trade Nordic AB

Adress
Westcoast Trade Nordic AB
Box 97
26303 Viken

Kontorsadress
Storgatan 58B

Jobbnummer
4381586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Westcoast Trade Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Westcoast Trade Nordic AB: