Försäljnings- och inköpsassistent, administratör
Westcoast Trade Nordic AB / Kontorsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Westcoast Trade Nordic AB i Höganäs Registrering och administration av order, inköp och fakturor samt leveransbevakning och dokumenthantering för godstransporter över hela världen på bil och båt.
Vi söker dig som har god erfarenhet av inköps- och säljadministration kombinerat med goda kunkaper inom leveransbevakning av såväl land som sjötransporter samt tillhörande dokumenthantering.
Du skall ha goda kunskaper i engelska och behärska daglig kommunikation i både tal och skrift med våra kunder, leverantörer och speditörer runt om i världen. Kunskaper i tyska, ytterligare språk och stilistisk förmåga är meriterande.
Du måste även ha mycket goda kunskaper i Excel, som är vårt huvudsakliga arbetsinstrument, och god förståelse inom PC/Windows-miljön.
Arbetet innefattar ett stort mått av eget ansvar, noggrannhet och uppföljning.
Westcoast sysslar med import och export av råvaror för processindustrier, huvudsakligen eldfasta leror och mineraler, med hela världen som arbetsområde.
Idag är vi tre personer och sitter i moderna kontorslokaler i centrala Höganäs.
Varaktighet, arbetstid
60%-80%
Publiceringsdatum2018-10-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-15
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
FöretagWestcoast Trade Nordic AB
AdressWestcoast Trade Nordic AB
Box 97
26303 Viken
KontorsadressStorgatan 58B
Jobbnummer 4381586
Observera att sista ansökningsdag har passerat.