Försäljning/marknadsassistent

Improve Business Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Kramfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Improve Business Scandinavia AB i Mark

Improve Business Scandinavia AB startade 2013 och är ett bolag som sköter agenturen för det koreanska varumärket Treksta i Norden och större delen av Europa. Vi tar fram den skandinaviska skokollektionen - Treksta Scandinavia Collection, anpassad för det skandinaviska outdoorlivet. Våra skor utmärker sig bland annat med GoreTex, vår egen Nestfit läst för perfekt passform samt ICELOCK sula för bättre fäste. Vi har ett dotterbolag i Norge och omsatte under 2021 ca 90 miljoner sek. I dagsläget är vi 4 personer anställda med ett tredjepartslager i Landvetter.
Vår försäljning sker idag via återförsäljare inom sport och skofack branschen. Vi kommer under 2022 ha ett större fokus på Internetförsäljning, både i egen regi samt via ÅF.
Vårt kontor är beläget i Fritsla.
Ditt uppdrag
Som försäljning/marknadsassistent blir du en av oss som sitter på vårt kontor i Fritsla. Du kommer ha nära samarbete med kollegor samt resten av organisationen där din roll är att arbeta med generell administration inom försäljning och marknad. Du förväntas att med stort driv, självständigt eller i grupp driva oklarheter till en lösning. Du kommer arbeta i olika system så datorvana är ett krav och du bör också ha lätt för att lära dig nya saker.
Du kommer bland annat arbeta med:
• Bildbearbetning
• Marknadsmaterial
• Hemsida
• Sociala medier
• Försäljningsunderlag
• Identifiera utvecklingsområden och målmedvetet arbeta för att hitta lösningar och förbättringar
• Besvara kundkommentarer och frågor som kommer in på hemsidan eller Facebooksida
• Allmänna administrationsuppgifter

Publiceringsdatum
2022-01-17

Kvalifikationer
Förutom kunskap/erfarenhet inom ovan arbetsuppgifter önskar vi att du som person är nyfiken, systemkunnig och kommunikativ. Du ska kunna jobba självständigt, men även i grupp. Du ska kunna program som In design, Photoshop samt Officepaketet. Flytande svenska och engelska körkort B är ett krav. Gynnsamt om du kan affärssystemet Visma 2000. Är du en lokalt förankrad förmåga boendes i Fritsla eller dess närhet ser vi det som mycket fördelaktigt.
Vem är du?
Du behöver vara en organisatorisk person med känsla för färg och form. Du bör ha en mycket positiv inställning och för att trivas i rollen som försäljning/marknadsassistent är det viktigt att du gillar att arbeta i ett högt tempo, där utmaningar varvas med det dagliga arbetet.

Att jobba hos oss
Vi erbjuder ett klimat med högt i tak och uppmuntrar egna initiativ och arbetssätt. Arbetet är varierade och utvecklande. Tjänsten kommer utgå från vårt kontor i Fritsla. Du kan med tiden få möjlighet att arbeta viss tid hemifrån utifrån dina och tjänstens förutsättningar.
Tjänsten innebär start snarast möjligt och förväntas bli en vidareanställning, till en början 75%. Vi tillämpar löpande urval. 6 månader provanställning. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Karlsson: linda@treksta.se sista ansökningsdag är 21 januari. Tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-21

Adress
Improve Business Scandinavia AB
Gärdebovägen 3
51171 FRITSLA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Improve Business Scandinavia AB (org.nr 556920-2681)
Gärdebovägen 3 (visa karta)
511 71  FRITSLA

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: linda@treksta.se

Kontakt
Supply Chain Manager
Linda Karlsson
linda@treksta.se

Jobbnummer
6256032

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Improve Business Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Improve Business Scandinavia AB: