Försäkringsassistent
ActivPersonal AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Helsingborg,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige ActivPersonal i Sverige AB tillhandahåller effektiva och skräddarsydda personallösningar åt det lokala näringslivet i Malmö/Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar/Växjö, Stockholm. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i ALMEGA via Bemanningsföretagen. Genom vårt medlemskap är vi noga med att följa branschens regler och riktlinjer. Vi är miljömedvetna och tänker alltid långsiktigt.
För vår kunds räkning, en lokalt förankrad bank, söker vi en försäkringsassistent som kan bistå bankens försäkringsförmedlare.
Som säljassistent är din uppgift att ge service till företagskunder och verka som ett affärs- och administrativt stöd till bankens förmedlare.
God datavana med erfarenhet av Microsoft Office är ett krav. Vi ser gärna att du har flera års arbetslivserfarenhet.
Som person är du självständig, strukturerad och har förmåga till att ta initiativ. Du tycker om att vara social och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Att du gillar administration och ordning och reda är också självklart. IFU-diplom eller motsvarande samt erfarenhet Visi försäkringssystem är meriterande.
Publiceringsdatum2009-10-15Arbetstider och omfattningDagtid. Halvtid, 50%. Varaktighet 6-12månader.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-11-14
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJohan Spjuth, 042-400 09 80
FöretagActivPersonal AB
AdressActivPersonal AB
Hamntorget 5
25221 Helsingborg
Jobbnummer 522111
Observera att sista ansökningsdag har passerat.