Försäkringsassistent

ActivPersonal AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Helsingborg, Åstorp, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

ActivPersonal i Sverige AB tillhandahåller effektiva och skräddarsydda personallösningar åt det lokala näringslivet i Malmö/Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar/Växjö, Stockholm. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i ALMEGA via Bemanningsföretagen. Genom vårt medlemskap är vi noga med att följa branschens regler och riktlinjer. Vi är miljömedvetna och tänker alltid långsiktigt.
För vår kunds räkning, en lokalt förankrad bank, söker vi en försäkringsassistent som kan bistå bankens försäkringsförmedlare.
Som säljassistent är din uppgift att ge service till företagskunder och verka som ett affärs- och administrativt stöd till bankens förmedlare.
God datavana med erfarenhet av Microsoft Office är ett krav. Vi ser gärna att du har flera års arbetslivserfarenhet.
Som person är du självständig, strukturerad och har förmåga till att ta initiativ. Du tycker om att vara social och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Att du gillar administration och ordning och reda är också självklart. IFU-diplom eller motsvarande samt erfarenhet Visi försäkringssystem är meriterande.

Publiceringsdatum
2009-10-15

Arbetstider och omfattning
Dagtid. Halvtid, 50%. Varaktighet 6-12månader.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-14
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Johan Spjuth, 042-400 09 80

Företag
ActivPersonal AB

Adress
ActivPersonal AB
Hamntorget 5
25221 Helsingborg

Jobbnummer
522111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ActivPersonal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ActivPersonal AB: