Företagssupport

Anticimex AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Mölndal, Göteborg, Borås, Varberg, Trollhättan eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här

Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. På vårt kontor finns samtliga tjänsteområden representerade; skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar, brandskydd, kundservice och försäljning. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.

Vad du gör
Medarbetarna i vår Företagssupport har en nyckelroll i vår organisation och säkerställer att vi lever upp till våra företagskunders förväntningar enligt de avtal som slutits. Du kommunicerar med kunder och har ett nära samarbete med våra säljare, tekniker och leveransplanerare för att optimera och säkerställa att kunden får en bra upplevelse av Anticimex.

I rollen ingår även:

• Kunddialoger kring avtal, rapporter, statistik, fakturor, etc.
• Assistera kunderna i Mitt Anticimex - där kunder hittar sina rapporter.
• Skapa fakturaunderlag

Vad du får

• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Engagerat ledarskap
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vem du är

• Du är lyhörd för kundens behov, kommunikativ och skapar förtroende och förmedlar positiv energi både i det fysiska mötet med kund och i telefon.
• Flexibel och uppskattar variation, tvära kast och snabba ryck.
• Strukturerad och kan organisera för både dig själv och dina kollegor.
• Har du arbetat med kundvård och/eller har viss ekonomisk bakgrund innan så är det en bra merit.

Publiceringsdatum
2023-03-13

Så ansöker du
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag 2023-03-31. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Håkan Rystrand. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anticimex AB (org.nr 556032-9285)

Arbetsplats
Anticimex

Jobbnummer
7541487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: