Företagskundtjänst/Orderadministratör till Sickla

Phone House / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Phone House i Nacka, Karlstad, Örebro, Köping, Skövde eller i hela Sverige

Företagskundtjänst/Orderadministratör till Phone House i Sickla

Utvecklingen inom mobil kommunikation har gått väldigt snabbt de senaste åren och det blir allt svårare för kunden att hänga med i den tekniska utvecklingen. Det är precis där vi på Phone House kommer in i bilden. Som specialister på mobil kommunikation kan vi på ett enkelt, ärligt och oberoende sätt ge våra kunder goda råd om vad som passar just dem bäst. Vi kan lova dig en arbetsmiljö där vi värderar personligt engagemang, ett coachande ledarskap, stort teknikintresse - och att sätta kunden i centrum i allt vi gör.

Publiceringsdatum
2014-04-11

Om tjänsten
Phone House söker en engagerad medarbetare med ett fantastiskt ordningssinne till vår företagskundtjänst för avtalskunder, med placering i Sickla (Stockholm). Företagskundtjänsten är en nyckelavdelning för att kunna ge våra företagskunder en helhetslösning med service och support i världsklass. Du kommer att arbeta med våra största avtalskunder som har hög intern prioritet. En stor del av rollen är att registrera inkommande beställningar från våra avtalskunder och du guidar kunden i vilka produkter/lösningar som passar bäst för deras behov.  Du behöver ha ett genuint intresse för service, ha tålamod samt att du besitter förmågan att lyssna. Du ansvarar även för att säkerställa att kvalité och bemötande överensstämmer med uppsatta interna riktlinjer och policys.

Vi söker dig som:
Är lösningsorienterad och har förmågan att driva och hitta förbättringar för att uppnå resultat. Ditt ansvarsområde sträcker sig genom hela processen och startar vid inlämnad order till slutleverans till kund. Du är därmed en mycket viktig länk mellan företagssäljare och kund för att skapa förutsättningar för ett fortsatt gott samarbete.

Grundläggande krav

En avslutad gymnasieutbildning 
Erfarenhet från arbete med telefon och dator som ditt huvudsakliga arbetsredskap
Du kan kombinera ett högt tempo med service i världsklass

Erfarenhet av telekombranschen och kundtjänstarbete är starkt meriterande. Är du dessutom intresserad av tekniken runt mobiltelefoni är det ett extra plus och du tycker om kundkontakt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och som person är du positiv, utåtriktad, stresstålig och trivs i rollen som problemlösare.

Vi erbjuder:
Phone House är en arbetsplats med högt engagemang och stort kundfokus. Vi erbjuder ett mycket stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar självständigt med goda möjligheter till karriärutveckling i en internationell miljö. Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som kan ta egna initiativ.

Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med möjlighet till förlängning.

Stämmer beskrivningen ovan in på dig så har vi en spännande och rolig tjänst att erbjuda! För ytterligare information om tjänsten, kontakta Ivana Lukic på mail ivana.lukic@phonehouse.se . Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail! Du söker tjänsten via "sök tjänsten" i denna annons. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi begär utdrag från belastningsregistret på alla som erbjuds anställning hos oss.

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-27
Ange följande referens när du ansöker: Ivana Lukic
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR Avdelningen

Företag
Phone House

Adress
Phone House
Marcusplatsen 9
13104 Nacka

Jobbnummer
1839480

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Phone House

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Phone House: