Företag inom fastighetsbranschen söker en receptionist på heltid
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Företaget är en aktiv förvaltare och utvecklare av kommersiella fastigheter i stockholmsregionen. Anledningen till att de söker en ny receptionist beror på att de har fått ett ökat behov. I rollen ingår det sedvanliga receptionistsysslor såsom att ta emot besökare, sköta posthantering, hålla ordning och reda i mötes- och konferensrummen. Tjänsten är på heltid under kontorstider, 8-17 måndag - fredag. Företaget ligger centralt i Stockholm och du kommer att både arbeta självständigt och i team. Detta är en stor möjlighet för dig som vill arbeta heltid som receptionist på ett spännande företag inom fastighetsbranschen.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Publiceringsdatum2017-02-21ArbetsuppgifterSom receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Ta emot besökare
• Sköta om posthaneringen
• Hålla ordning och reda i mötets- och konferensrummen
• Ge kundservice över telefon och mail
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av kontorsgöromål
• Har en gymnasial utbildning
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat som receptionist tidigare
• Har erfarenhet inom fastighetsbranschen
Som person är du självgående, social och serviceminded. Vidare är du prestigelös, har ett öga för detaljer och är van att ha flera bollar i luften samtidigt.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningfast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
Jobbnummer 3333524
Observera att sista ansökningsdag har passerat.