Forenom söker medarbetare till Kundsupport

Logitjänst Forenom AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logitjänst Forenom AB i Stockholm, Uppsala, Norrköping, Linköping, Göteborg eller i hela Sverige

Älskar du service och att ha många bollar i luften?
Forenom söker en glad, engagerad och säljinriktad medarbetare till vår kundsupport i Stockholm.
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi söker dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Om rollen
På vår kundsupport Customer Care & Sales jobbar du både med företagskunder och våra privat kunder. Du besvarar inkommande bokningsförfrågningar via mail och telefon samt hjälper våra boende gäster med många olika typer av frågor, bokningsförfrågningar, felanmälningar, fakturafrågor och allt som behövs för att våra gäster skall trivas och få en så bra upplevelse som möjligt.
Du stöttar även vår säljavdelning genom att tipsa om potentiella kunder, ringa säljsamtal, skriva enklare offerter samt fakturering.
Du jobbar nära övriga avdelningar och regioner runt om i Sverige och agerar ofta som intern support.
Du är duktig på att analysera våra kunders behov för att kunna erbjuda dem det bästa boendealternativet.

Publiceringsdatum
2024-03-25

Profil
För denna roll måste du vara en lagspelare som älskar att ha många kontakter både med kunder, gäster och våra medarbetare.
Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.
Du har god data-och systemvana och har du jobbat i Salesforce är det meriterande.
Du har två års erfarenhet från kundtjänstarbete eller liknande.
Du kommer att kommunicera både via tal och skrift med både utländska och svenska gäster samt kollegor, därför måste du tala och skriva svenska och engelska obehindrat. Talar du flera språk så är det meriterande.
Det är bra att vara stresstålig då det emellanåt är högt tempo på avdelningen.
Du delar våra värdeord till 100%:
"The brave do", "Together is better" and "100% open minded".

Övrig information
Tjänsten är en heltidstjänst som övergår i fast anställning efter sex månaders provanställning.
Arbetstider varierar måndag till fredag.
Kollektivavtal finns med HRF och Unionen.
Låter detta som ett jobb för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan med CV till yvonne.zadkevic@forenom.com
Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-24
E-post: yvonne.zadkevic@forenom.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundsupport".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Logitjänst Forenom AB (org.nr 556790-4155), http://forenom.com
Klara Södra Kyrkogata 1 (visa karta)
111 52  STOCKHOLM

Jobbnummer
8565491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logitjänst Forenom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logitjänst Forenom AB: