För rekrytering till kund sökes en redovisningsekonom på deltid
Manpower Professional Finance / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional Finance i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Manpower Professional är Sveriges största rekryteringsföretag. Vi finns på ett 50-tal orter och har över 15 års erfarenhet av rekrytering.
Publiceringsdatum2010-08-19Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att ansvara för den löpande redovisningen för ett mindre företag, och rapportering sker till Frankrike. Det finns en redovninsgsbyrå i Sverige som fungerar som bollplank.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har:
• Dokumenterad erfarenhet av redovisning från mindre / medelstort företag, gärna med internationell inriktning. Från grundläggande uppgifter som kontering och avstämningar till sammanställning av resultat- och balansräkning.
• Gymnasial utbildning inom ekonomi / redovisning.
• Kunskaper i Excel och Word och gärna kunskaper i ekonomisystemet MAMUT.
• God administrativ förmåga, noggrannhet, integritet och stresstålighet.
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Franska är meriterande.
Du trivs med att arbeta i ett litet team i centrala Göteborg där samarbetaförmåga och självständighet är viktiga faktorer för dig.
Tillträde snarast.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via registrerat CV på Manpowers hemsida. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Söderlund 031-631598. Ansök snarast då urval sker löpande!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-08-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Söderlund, 031-631598
FöretagManpower Professional Finance
AdressManpower Professional Finance
Jobbnummer 713678
Observera att sista ansökningsdag har passerat.