Fogia söker säljare till Södra och Sydvästra Sverige
Optimum Human Resources AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Optimum Human Resources AB i Göteborg,
Borås,
Nacka,
Malmö,
Avesta eller i
hela Sverige Om FOGIA Collection AB
Fogia är ett svenskt premium möbelföretag som startade 1981 i Stockholm. Vi tror på design som en daglig njutning. Vi tror på kvalitet, känsla och gott hantverk. Det är därför vi skapar samtida möbler och tillbehör i nära samarbete med ett antal väl utvalda skandinaviska formgivare. Att designa produkter som ska användas länge är en konst som kräver tid, tålamod och passion - eftersom bra design är tidlös. Vi arbetar målmedvetet med att lyfta vår design till en internationell nivå och att etablera FOGIA som ett livsstilsvarumärke. Fogia säljs runt om i världen via ledande återförsäljare och inredare/arkitekter. Våra möbler hittas i hem, kontor, hotell, restauranger och andra offentliga miljöer.
FOGIA söker säljare till Södra och Sydvästra Sverige
Fogia är ett ledande och expansivt svenskt varumärke som skapar samtida premiummöbler och tillbehör i nära samarbete med ett antal väl utvalda skandinaviska formgivare.
Nu expanderar vi och söker en säljare till Södra och Sydvästra Sverige.
Placeringsort Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I din roll bearbetar du både butiker, arkitekter och inredare i Göteborg, Malmö och sydvästra Sverige.
Du kommer arbeta med att vidareutveckla affären och relationen med befintliga återförsäljare och vara aktiv i att skapa nya samarbeten.
Tjänsten innebär en del resor.
Publiceringsdatum2016-10-18Bakgrund• Vi söker dig som har ett mycket starkt driv av att göra affärer vilket innebär en mycket god erfarenhet av försäljning, helst från möbel- och inredningsbranschen. Det är också positivt om du har erfarenhet av retail.
• Det är en stor fördel om du redan idag har ett bra kontaktnät hos arkitekter och återförsäljare.
• Du är van att arbeta självständigt mot uppsatta mål och har ett stort driv i att genomföra affärer och leverera resultat.
• Social kompetens och ett tydligt affärsmannaskap är egenskaper vi värdesätter högt.
Hos oss får du:
• Fördelaktiga ekonomiska villkor med fast lön och tjänstebil.
• Goda möjligheter till personlig utveckling för rätt person
• Förmånen att få arbeta för ett starkt varumärke med välkända produkter.
• En härlig gemenskap i ett kreativt och målinriktat företag.
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med Optimum HR. Om du har frågor kring tjänsten kontaktar du Olle Badman Optimum HR 0736 260523
olle.badman@optimumhr.seVi behandlar ansökningar löpande under ansökningstiden.
Kontaktperson för detta jobbOlle Badman
olle.badman@optimumhr.se0736 26 05 23
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOptimum Human Resources AB
AdressOptimum Human Resources AB
SVARTMANGATAN 16
11129 Stockholm
KontorsadressSVARTMANGATAN 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3112773
Observera att sista ansökningsdag har passerat.