Floor Manager Till Save-Avdelningen

Com Hem / Säljarjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Härnösand, Mark, Kramfors, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Härnösand, Sundsvall, Örnsköldsvik, Stockholm eller i hela Sverige

Till vår SAVE-avdelning söker vi nu en Floor Manager. SAVE består av ett specialteam på 30 personer som hanterar inkommande telefonsamtal från kunder som vill säga upp sitt avtal och ska därmed få dem stanna kvar.

Publiceringsdatum
2011-12-30

Dina arbetsuppgifter
Som Floor Manager ansvarar du för att uppsatta mål uppnås och ger kontinuerlig feedback och uppföljning till teamets medarbetare. Övergripande ansvarområden är coachning och träning till teamets medarbetare avseende save, samtalshantering, stödsystem, affärsregler samt ha delansvar för kvalitetsuppföljning och utveckling av verksamheten. Genom den operativa rollen ska du identifiera lösningar och utvecklingar för att ständigt öka effektivitet, kundnytta och save. En annan viktig del i rollen är kvalitetsuppföljning avseende processer, rutiner och system. Rollen kan även till viss del innebära projektarbete i syfte att utveckla Save avdelningens kvalitet, effektivitet och system.  
Du arbetar tillsammans med en Team Manager som har det övergripande personalansvaret och ytterligare en Floor Manager. Schemalagd arbetstid är dagtid men kvälls- och helgpass kan förekomma.
Stationeringsort: Härnösand

Kvalifikationer
Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen, meriterande är eftergymnasial utbildning inom ledarskap, försäljning, marknadsföring och/ eller beteendevetenskap. Du har god erfarenhet av att leda och coacha personal, gärna från kundservicebranschen och/ eller försäljning. Då projektarbete kan förkomma, vill vi gärna att du har erfarenhet av projektledning.
För att lyckas i rollen är du vid sidan av ledarerfarenheten mycket resultatinriktad, affärsmässig, kommunikativ, organiserad och beslutsam. På ett personligt plan är du engagerad, lyhörd, uthållig, förändringsbenägen och orädd att anta nya utmaningar. Du motiveras av att coacha avdelningen till att behålla kunder och avtal, göra affärer samt nå save-mål. Naturligt är att du motsvarar och vägleds av Com Hem's värderingar: Kunden först, lärande, respekt, driftsäker och vinnande lag.
Vad kan Com Hem erbjuda dig?
Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Företaget är expansivt och kan därför erbjuda medarbetare med de rätta egenskaperna en chans att växa och utvecklas. Du har goda förmåner och bra arbetsmiljö. Du kommer att få utvecklas i stans bästa och modernaste kontorslokaler i Härnösand. Förutom månadslön har du möjlighet till bonus och provision.
Mer information och kontaktperson
Du ansöker genom att registrera din ansökan på www.comhem.se/jobba snarast möjligt. Sista ansökningsdag är 13 januari. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Malin Sundin på 0734-390769 eller HR-konsult Maria Myrén på 070-926 51 54.
Välkommen med din ansökan!

Facklig kontakt
Ledarna: Eva Ståhl, 0734-390 715, ledarna@comhem.com
Seko Härnösand: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen Härnösand: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 8093
10420 Stockholm

Jobbnummer
1117868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: