Floor Manager till kundsupport
Point Transaction Systems AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Point Transaction Systems AB i Stockholm,
Linköping,
Nacka eller i
hela Sverige Point söker nu en Floor Manager, på heltid, till Kundsupporten som består av ca 25 medarbetare och är belägen i Points lokaler i Hammarby Sjöstad. Tillsammans med en Floor Manager-kollega ansvarar du för den dagliga driften av vår kundsupport och du rapporterar direkt till Kundsupportchefen.
Publiceringsdatum2013-05-17Dina arbetsuppgifterDu kommer att agera coach och ledare för ett team på ca 12 personer, som arbetar med att supportera Points kunder i allt ifrån tekniska ärenden, avtal och fakturafrågor till säljärenden, då försäljning också är en daglig del av supportens arbete. Rollen som ledare innebär även att se till att gruppen når uppsatta mål, utveckla rutiner och arbetssätt, planera och utföra utbildningsinsatser samt hålla medarbetar-, och lönesamtal. Arbetet innebär vidare mycket kontakt med övriga avdelningar inom Point och med våra kunder. Du har även goda möjligheter att få representera teamet inom ramen för olika företagsövergripande projekt.
ProfilDå arbetet bland annat handlar om att supportera tekniska lösningar är ett tekniskt intresse och kunnande ett krav. Försäljning är också en daglig del av supportens arbete varför det är viktigt med ett genuint säljintresse.
Vi ser gärna att du har:
• ett par års erfarenhet från en arbetsledande befattning, gärna från kundtjänst
• Erfarenhet från tekniskt arbete
• Ett stort intresse för coachande ledarskap
• Ett genuint intresse av att hjälpa såväl kunder som medarbetare
• Ett starkt eget driv som bidrar till motivation/bränsle för teamet
• Förmågan att snabbt kunna anpassa dig till utmaningar som uppkommer
• God datorvana
• Goda kunskaper i engelska
För att lyckas i rollen som Floor Manager ser vi att du har ett brinnande intresse för att nå uppsatta mål, ett stort driv att ge bra service, är nyfiken och har god självinsikt. Du vill vidareutvecklas i ditt personliga ledarskap, har en stark teamkänsla och du trivs med att coacha människor att nå sina mål. Vi hoppas att du sporras lika mycket att nå företagets mål som dina egna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Vi har en enkel idé när det gäller personalfrågor: att ge människor möjligheten att växa, både som individer och professionellt, så att vi med gemensamma ansträngningar kan förbättra vardagen för våra kunder, företaget och för oss själva.
Som anställd på Point får du ta del av våra attraktiva personalförmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, subventionerad massage på arbetstid, rikslunchkort bl a.
Välkommen med din ansökan till
jobb@point.se snarast dock senast 2 juni 2013. Frågor besvaras av Kundsupportchef Susanne Backman på tlf: 0709-798811.
Point är ett av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Vi har verksamhet i Norden, Baltikum, Storbritannien, Frankrike och Island. Point Sverige har 130 anställda med huvudkontor i Stockholm. Företaget är grundat 1987 och erbjuder betallösningar för små och stora kunder. Sedan 2012 ingår Point i VeriFonekoncernen. Mer information finns på
www.point.se.Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@point.seKontaktSusanne Backman, Kundsupportchef 0709-798811
FöretagPoint Transaction Systems AB
AdressPoint Transaction Systems AB
Box 92031
12006 STOCKHOLM
KontorsadressLjusslingan 4
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-56628700
E-postadress:
sofi.bengtsson@point.se Jobbnummer 1555926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.