Flexibel receptionist med hög servicenivå

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-20

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs med ett varierande arbete där du får ha mycket kontakt med människor och får arbeta på många olika arbetsplatser? Söker du en roll där du blir en viktig bricka i att få kundernas vardag att fungera?

Om företaget
Våra kunder efterfrågar regelbundet kvalificerade konsulter för att hjälpa dem bemanna receptionen vid kortare eller länge behov. Kunderna är främst verksamma inom bank & finans, advokatbyråer, IT, försäkringsbolag, fastighetsbolag och inom fordonsbranschen, dit vi både hyr ut och direktrekryterar personal. Vi söker nu dig som vill bli våra kunders oumbärliga resurs i receptionen och se vilka möjligheter som finns till detta genom oss!

Dina arbetsuppgifter
Vi söker just nu efter en person som vill ta sig an en tjänst inom vår ambulerande verksamhet. Att arbeta som ambulerande konsult innebär att du täcker kortvariga behov hos många olika kunder, vilket kräver en hög flexibilitet hos dig som person. Ingen dag är den andra lik, då du ibland kan ha olika arbetsplatser varje dag i veckan. Som receptionist har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men ofta ingår:

• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
För att passa in på tjänsten krävs det att du verkligen tycker om ett omväxlande arbete och trivs med att få arbeta på flera olika arbetsplatser varje vecka. Du bör förstå betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande samt ha erfarenhet av arbete i reception. Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt kunna formulera dig väl i tal och skrift - både på svenska och engelska. Goda datorkunskaper, främst inom Officepaketet, är ett krav.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du har en hög social kompetens, är serviceinriktad och trivs med att den ena dagen inte är den andra lik kan detta vara en passande tjänst för dig. I rollen som receptionist är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Andra viktiga egenskaper är att du är självständig, ordningsam och prestigelös.

Övrig information
Låter det intressant? Skicka in din ansökan - rekryteringsarbetet kring våra tjänster sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig! Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person. Planerad start är omgående.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2367
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Nidén 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6 , Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2914082

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: