Flexibel receptionist, heltid Stockholm

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
servicemedarbetare, reception, telefonist, service, internservice, kontor, administration

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service. Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Vi på KFX HR-partner söker nu personer med service ut i fingerspetsarna som vill vidareutvecklas och inte är rädd för att anta nya utmaningar. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I tjänsten fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer utbildas på olika uppdrag ute hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet och fungerar som ersättare vid frånvaro eller som extraresurs på olika funktioner. Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar från dag till dag och förändringar kan även ske under arbetsdagen vilket ställer krav på din flexibilitet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Vänligt ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Vi lägger stor vikt vid din personlighett. Vi ser gärna att du inte har några problem att arbeta självständigt, du är van att ta egna initiativ och löser problem som uppkommer. Vi ser också att du gillar att vara med andra människor, du är serviceinriktad och gör ditt bästa i alla situationer.


Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-17
Ange följande referens när du ansöker: 3236
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4140070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: