Flexibel och kommunikativ inköpare sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Stenungsund, Kungälv, Uddevalla, Trollhättan, Göteborg eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får användning för din administrativa sida och din erfarenhet inom inköp samtidigt som du får möjlighet att knyta nya kontakter i en internationell organisation? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din arbetsdag som inköpare ut?
Du kommer i huvudsak att arbeta med att administrera ordrar från rekvisitioner i SAP samt uppdatera inköpssystemet med avseende på priser, orderkännanden och orderuppdateringar. I arbetsuppgifterna ingår även leveransbevakning av offerter, material och leverantörsdokumentation samt att vara inköpsrepresentant i mindre projekt. Dessutom kommer du att arbeta med intern administration av dokument och uppföljningar samt ha kund- och leverantörskontakter, både i Sverige och utomlands.
Tjänsten är med start omgående och kommer initialt att pågå fram till februari/mars, möjlighet till förlängning finns. Arbetstiderna är vardagar, 8-17. Kundföretaget är beläget i Stenungsund.
Vem trivs här?
Du som arbetat ett par år som inköpare och har erfarenhet från inköp inom en större industri kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom en eftergymnasial utbildning, erfarenhet från att administrera inköpsprojekt samt uttrycker dig obehindrat på engelska kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter.
Är du som person positiv, kommunikativ och flexibel kommer du att trivas ypperligt med dina arbetsuppgifter. Gillar du dessutom att arbeta administrativt och trivs med att både arbeta självständigt och i grupp kommer du att känna dig som hemma på din nya arbetsplats.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1374714
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-09-16

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-09-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1031264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: