Flexibel och kommunikativ administratör på deltid!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker vi på Perido en lösningsorienterad administratör på deltid till vår kund, en arbetsgivarorganisation inom produktion och förädlingsindustrin. Här blir du en del av ett gäng engagerade personer som arbetar nära varandra på huvudkontoret i hjärtat av Stockholm.

I rollen som administratör ingår du i en stödfunktion, där dina arbetsuppgifter varierar beroende på vilken avdelning eller projekt som behöver din hjälp just för tillfället. Det kan handla om allt ifrån att boka möte, konferenser till luncher och att ta emot anmälningar i form av utskick samt andra administrativa uppgifter. Tjänsten är en utmärkt språngbräda som ger dig möjlighet att utvecklas vidare inom företaget om du visar framfötterna. Jobbet passar därför perfekt för dig med en pågående akademisk utbildning eller som har annan huvudsaklig sysselsättning.

Vår kund är ett snabbrörligt företag med ständigt nya projekt i görningen! Då du arbetar nära teamet som har en tight gemenskap ser vi gärna att du som söker vågar kommer med förslag och idéer kopplade till de projekt som är igång. För att du ska trivas hos företaget ser vi därför att du som söker tjänsten är en serviceinriktad och lösningsorienterad person och du trivs med förändring och nytänk. Du sporras av ett högt tempo där du får användning av både dina vassa administrativa egenskaper och din sociala personlighet.

Är du vår kunds nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-09-24

Kravprofil för detta jobb
• Pågående akademisk utbildning eller annan sysselsättning
• Erfarenhet av arbete inom administration eller service
• Datorvana med goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid på 50 %. Konsultuppdrag till och med april 2019 med goda chanser till förlängning, med start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Letar du efter en spännande deltidstjänst inom administration och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Är du en social och flexibel person som vill jobba med engagerade kollegor i ett spännande företag? Då kan det vara dig vi behöver!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30436 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-24
Ange följande referens när du ansöker: 30436
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4364827

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: