Flexibel Chefsassistent till internationellt företag!

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du några års erfarenhet av assistentarbete på ledningsnivå? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund i Solna!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Chefsassistent hos vår kund blir du erbjuden en självständig roll i en utmanande och internationell miljö, där ingen dag är den andra lik! I rollen kommer du att framför allt att bistå VD med planering och samordning av ledningsgrupps- och styrelsemöten, ta fram material, skapa presentationer, boka resor och konferenser. Vidare ingår en hel del administrativa uppgifter, internationella kontakter och ett stort ansvar för planering, arrangemang av konferenser och evenemang samt mindre projektarbeten.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet som chefsassistent, och gärna på internationellt bolag kommer snabbt att komma in i rollen. För att bemästra denna tjänst ser vi också att den du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och MS Outlook/Exchange.

Då det här är ett arbete där ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna omväxlande så är det viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo. Du är van vid att arbeta självständigt, lösningsorienterat, och med stor integritet och är en god administratör. Vidare tycker du om att ta egna initiativ och att arbeta i en flexibel miljö.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget förväntas pågå fram till 30 november 2015. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-09-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elinor Eliasson Elinor.Eliasson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2437183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: