Flexibel administratör till Högdalen
Arena Personal Logistik AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Logistik AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
En av våra kunder i Högdalen är i behov en duktig administratör på ett återvinningsföretag.
Arbetsuppgifterna kommer framför allt bestå av in-och utvägning av material, bokning och uppföljning av utleveranser samt ansvara för den vardagliga administrativa delen i verksamheten. Arbetet är självständigt och du kommer mestadels sitta ensam.
Uppdraget kommer inledas med en lång och gedigen introduktion. Uppdraget startar den 1 september och pågår till 2 november.
Arbetstider:
6:15-15:15
Din profil
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med administration och är
• Pålitlig och ansvarsfull
• Driven och tar egna initiativ
• Servicemedveten
• Självständig
• Eftersom du kommer ha kundkontakt är det även viktigt att du kan svenska flytande i tal och skrift.
Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av att arbeta med Flintab systemet men det är inget krav. Jobbuppdraget är på heltid i två månader. Efter uppdraget har man möjlighet att arbeta vidare hos andra av våra kunder.
Vi går igenom ansökningarna löpande, så ansök gärna redan idag.
Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och för oss är det viktigt att du trivs och mår bra.
Vi erbjuder alla våra tillsvidareanställda
• Personlig konsultchef
• Marknadsmässig lön
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Gratis gymkort
• Arbetskläder vinter-sommar
• Upplärning betald hos kund
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Arena Personal har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare.
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2018-08-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 6106
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIngela Goding
ingela.goding@arenapersonal.comFöretagArena Personal Logistik AB
AdressArena Personal Logistik AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4286709
Observera att sista ansökningsdag har passerat.