Flerspråkiga kundkommunikatörer
Addici AB / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addici AB i Borlänge,
Ludvika,
Sandviken,
Gävle,
Älvkarleby eller i
hela Sverige I Borlänge är vi idag 70 personer som jobbar i vårt servicecenter i Kupolen. Men Addici växer, och trycket på vårt servicecenter med det. Därför söker vi nu
flerspråkiga kundkommunikatörer.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi vill att du har en hög servicekänsla, är ansvarstagande, utåtriktad och social samt tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Publiceringsdatum2013-01-16KvalifikationerSom kundkommunikatör ger du service till våra nordiska kunder inom telefoni- och kundtjänst. Ett krav är därför att du pratar och skriver flytande svenska och god engelska, i kombination med finska, danska eller norska.
VI ERBJUDER
Kulturen på Addici kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med att bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierade arbetsuppgifter.
ANSÖKAN OCH URVAL
För mer information är du välkommen att kontakta servicechef Maria Sjödin, tel 0243-217510.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 2013-02-17. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen nedan.
Fackliga kontaktpersoner (Unionen)
Christina Neiström:
christina.neistrom@ma.addici.comMalin Johansson:
malin.johansson@ma.addici.comSå ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Sjödin
FöretagAddici AB
AdressAddici AB
Box 15027
78170 Borlänge
Jobbnummer 1439636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.