Flerspråkig vikarierande Kund- och assistentansvarig

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Vi på Humana söker en vikarie till en av våra Kund- och assistentansvariga som ska vara föräldraledig. Vi söker dig som förutom Svenska även talar Arabiska och Solmaliska och har intresse av att arbeta för och med människor, med placering på vårt kontor i Örebro.
Som Kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som Kundansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du blir spindeln i nätet som förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning också rekryterar personal, handhar arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå.  
Du arbetar gentemot Försäkringskassor, Kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi söker dig som har erfarenhet från arbete inom kundservice, personaladministration eller liknande och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Tjänsten är ett vikariat med start december 2012 eller enligt överenskommelse, till 31 december 2013.
Placeringsort är Örebro.
Sista ansökningsdag är den 31 oktober 2012. 
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.  Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2012-10-10

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1361929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: