Flera personer sökes till Tele2s Winback-support

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du få en bra introduktion och utvecklas i en stor organisation?

Publiceringsdatum
2012-04-23

Företaget
Tele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra Winback-teamet hos Tele2s kundtjänst. Teamet har som mål att bistå kunder med support kring avslutande av sina tjänster hos Tele2. Målet är att ha en givande dialog med kunden, ta reda på anledningen till att den vill avsluta sina tjänster för att sedan försöka hitta en bra lösning som resulterar i att kunden behålls kvar. I rollen kommer du att lyssna på kunden och ta till dig feedback för att kunna hitta kreativa lösningar och ?vinna tillbaka? förtroendet. Samtalen är alltid inkommande och målet är att erbjuda kunderna det de saknat för att de ska fortsätta vara Tele2-kunder. Är du en serviceorienterad och lösningsinriktad person som drivs av uppsatta mål är detta ett jobb för dig.

Möjligheter

Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får bra utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därmed påverka din kompetens och lön.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och sälj. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Har du tidigare arbetat med sälj, TM, kundbesöksbokning, marknadsundersökning etc. och vill ta nästa steg i karriären och jobba med inringande kunder har du rätt profil för tjänsten. Självklart kan du även ha annan erfarenhet och bakgrund i kombination med rätt inställning och vilja.

Personliga krav

Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en kundorienterad person som har förmåga att lyssna in för att sedan kunna erbjuda en god lösning och vända kunder. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid. Öppettiderna är 07.00-20.00 på vardagar och helger 09.00-15.00. Du kommer att schemaläggas och har stora möjligheter att påverka ditt schema och önska pass. Start är 28:e maj då utbildningen börjar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden.

Ersättning
Du kommer att bli erbjuden en fast och trygg grundlön plus en rörlig del beroende på prestation.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=208

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. All

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: Tele2 Winback
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Poria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247, rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1221688

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: