Flera funktionskontrollanter sökes omgående

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får möjlighet att använda din strukturerade förmåga och goda känsla för service? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten till detta då vi nu söker 20 funktionskontrollanter till en av våra kunder.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som funktionskontrollant kommer du för ett bostadsbolags räkning besöka hyresgäster i deras lägenheter för att genomföra kontroller då nuvarande kabelnät ska ersättas mot ett nytt bredbandsnät. Tillsammans med en kollega kommer du att besöka lägenheter som ännu inte använder bredbandsnätet för att säkerställa att varje lägenhet kan koppla upp sig mot det nya nätet. Detta sker genom kontroll av utrustningen i lägenhetens vardagsrum; dels genom att se att utrustningen är intakt och dels genom att, på plats koppla upp den mot Internet. Du kommer att använda en dator då besöken kommer att dokumenteras i en excelfil.

Vi söker dig som vill arbeta såväl heltid som deltid. Arbetstid är inom måndag - torsdag, 10.00-19.00, fredag 10.00-16.00 och lördag 10.00-18.00. Varaktighet preliminärt v 48 - v 51, cirka fyra veckor totalt. Du blir anställd hos oss som konsult och uthyrd till vårt kundföretag, som har lägenheter i Göteborg.

Vem trivs här?
Har du erfarenhet ifrån administrativa arbetsuppgifter och trivs med kundkontakt kommer du snabbt att komma in i arbetet. Du har en god datorvana och har tidigare arbetat eller använt dig av Excel.

Som person är du ordningsam, noggrann och har en god administrativ förmåga samtidigt som du har ett trevligt sätt. Vidare har du en hög integritet och trivs med sociala kontakter. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1647045

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 725 45 16 eller på helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-11-13

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1390833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: