Fler medarbetare sökes till Customer Service

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vad erbjuder Releasy?

• Grundutbildning, coachning och karriärtrappa
• Månadslön enligt kollektivavtal
• Tillsvidareanställning på heltid som inleds med provanställning

Releasy söker nu fler engagerade Kundservicemedarbetare till våra uppdrag för trafikförvaltningen i Stockholm. Här levererar vi den bästa Kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder SL:s kollektivtrafik och Färdtjänst.

Nu riktar vi oss till dig som söker en trygg anställning och vill göra karriär inom service. Du behöver ingen tidigare erfarenhet eller Stockholmskännedom - vi ger dig utbildning om du har viljan att utvecklas. Vilket av uppdragen tror du passar dig bäst?

Om SL
I Kundservice på SL får du hjälpa resenärer med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln. Här söker vi effektiva kommunikatörer.

Arbetstider
Arbetspassen är förlagda dagtid, kvällstid och helger någon gång inom tidsspannet 06.00-23.00. Du kan välja att arbeta i intervallschema och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-02-18

Om Färdtjänst
Här möter du resenärer som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. Du besvarar frågor om resesaldo och fakturor och tar emot synpunkter. Vi söker lyhörda medmänniskor som kan förstå och möta resenärernas behov.

Arbetstider
Färdtjänst har öppet måndag-fredag 07:00-20:00. Du schemaläggs inom dessa tider och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-02-04

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter


Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi erbjuder en grundutbildning för att du ska lära dig ditt nya uppdrag och du får sedan kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna vidareutbildningar. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du genom Releasys Karriärtrappa. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas i rollen och bolaget.

Publiceringsdatum
2022-01-10

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök senast 2022-01-30.

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att platserna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1400 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6236092

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: